Alleen in de wei
Alleen in de wei
Sandra staat sinds gisteren alleen in de wei.
Dit omdat mevrouw te dominant is.
Ze trapt namelijk alleen maar naar de andere paarden in de wei en de eigenaren van die paarden willen natuurlijk geen kreupel paard aantreffen.
Sandra kan de andere paarden nog wel zien en vermaakt zich prima alleen
Dit omdat mevrouw te dominant is.
Ze trapt namelijk alleen maar naar de andere paarden in de wei en de eigenaren van die paarden willen natuurlijk geen kreupel paard aantreffen.
Sandra kan de andere paarden nog wel zien en vermaakt zich prima alleen
Mama van Daan (geboren 02-08-2011) en Annabel Eefje (geboren 15-01-2013)
Kan me van de eigenaren ook wel voorstellen en je wilt ook zelf ook geen problemen.
Toch zou ik het op een gegeven moment wel proberen,bij ons op stal
hebben we ook z'on paard en uiteindelijk staat hij toch in een kudde met 6 paarden.
Toch zou ik het op een gegeven moment wel proberen,bij ons op stal
hebben we ook z'on paard en uiteindelijk staat hij toch in een kudde met 6 paarden.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- nancy imka
Dat is ook een probleem dat Alies heeft. Ik kan haar zo wel combineren, maar het kan soms van het ene op het andere moment over zijn en dikke mot. Ook wanneer een ander zijn paard dan wil halen [en ze zijn wel dikke vriendjes] dan doet Alies ook erg dominant en slaat er rustig op los.
Misschien is ze wel aan Sandra gewaagd
Misschien is ze wel aan Sandra gewaagd

Liefde is..Alies Dragan Jouke
MMh gelukkig is Sas niet echt zo een. Ja ze mept wel, maar meestal mis en alleen de eerste dagen dat ze bij elkaar in het land staan, wanneer de rangen en standen nog niet helemaal bepaald zijn, maar houd op een gegeven moment ook op en dan is het vriendjes of mijden...
Heb je bijvoorbeeld Raya (icm tinker Gwen en/of haflinger Quincy) die houd pas op wanneer ze op drie benen staan...dat is dan weer minder en daarna mijden ze elkaar met een argwanende blik.
Verder zijn de fjorden hier eigenlijk best vriendelijk naar elkaar. Weinig gemep en getrap onderling. Tuurlijk zijn er wel die in de weide eens maf beginnen te doen (eigenlijk met name haflinger Promiss had er vorig jaar ook een handje van), maar nadat je jezelf een paar keer hebt laten horen, is het vaak ook wel zo dat ze het niet meer doen. Dan zijn wij als mens de dominante factor.
Maar inderdaad..zolang ze zich vermaken in hun eentje is er geen probleem toch?
Heb je bijvoorbeeld Raya (icm tinker Gwen en/of haflinger Quincy) die houd pas op wanneer ze op drie benen staan...dat is dan weer minder en daarna mijden ze elkaar met een argwanende blik.
Verder zijn de fjorden hier eigenlijk best vriendelijk naar elkaar. Weinig gemep en getrap onderling. Tuurlijk zijn er wel die in de weide eens maf beginnen te doen (eigenlijk met name haflinger Promiss had er vorig jaar ook een handje van), maar nadat je jezelf een paar keer hebt laten horen, is het vaak ook wel zo dat ze het niet meer doen. Dan zijn wij als mens de dominante factor.
Maar inderdaad..zolang ze zich vermaken in hun eentje is er geen probleem toch?
Geluk is de vrucht van intens werk