De afgelopen dagen bleef ik vlak achter mijn huis met Pino rijden, in de akker, of op het veld net achter de tuin, op korte grasstoppels.
Maar vandaag zijn we , samen met een vriendin en haar paard, via allelerlei akkers, (zodat Pino er wel fijn kon blijven lopen), het verderop gaan zoeken, tot we een super akker hadden, waar een verende bodem lag waar menig manege jaloers op zou zijn.

En daar hebben we ieder voor zich wat geoefend, en kon ik Pino ook dressuurmatig wat meer vragen.Er zitten zulke nette knoppen op Pino, dat ik erg keurig moet rijden, en goed moet ZITTEN.Ik wil teveel, denk dat ik teveel moet doen, hoeft allemaal niet. Maar het is leuk, om dat samen af te tasten. Ik heb gewoon een super paard gekocht!!

Dus wat doet ikke??? Ik stel me voor dat Anky komt kijken bij de akker, hahaha, en ik mijn beste beentje voor wil zetten, JJJaaaa dan komt ikke wel rechtop zitten

Maar Pino was zowaar wat bezweet, en de hele terug weg hebben we met lange teugel gestapt.
Als het goed is komt morgen de hoefsmid weer even kijken,ik ben benieuwd wat hij ervan vind.
Ik schrijf snel weer hoor., groetjes