Nee, onze pc doet het nog steeds niet, ik zit weer eens in de revalidatiekliniek en hier kan je lekker internetten!!!
Deze week dus even geen Jeskim, BEnte en Tea, maar wel FW'en!!!
Ik heb inmiddels al een paar keer op Tea gereden en het gaat heel goed. Ze is nog wel een beetje hinnikerig, maar dat gaat steeds beter, ze loopt lekker nageeflijk. Ik heb de eerste keer alleen gestapt, maar heb inmiddels ook al een drafje en een klein galopje gedaan. De galop vind ik nog een beetje zielig voor Tea, het is zo'n verandering dat ik echt gewoon zit te hotsen..

Verder is het zo'n schatje!! Ze is echt knuffelig.
Ze staan inmiddels lekker weer in het grote land naast ons huis, jullie weten wel dat van mijn ooms, en Janna en Annabel zijn al langs geweest om Mijn nieuwe dame te bewonderen.
Jeskim is het er nog niet echt mee eens, ze is een beetje sjagrijnig, maar vindt het heerlijk om wat persoonlijke aandacht te krijgen, mss is ze wat jaloers..
Inmiddels zijn ze met zijn drieën de afgelopen week drie keer door het draad gegeaan, dus dat gaat ook heerlijk.. Tea twee keer en Jeskim één keer toen ze zag dat Tea aan Bente ging snuffelen en ik het draad nog open moest doen om haar er door te laten.. Dat moederinstinct mag wel eens wat afzakken, hihi...
Tot zover, ga nu lekker alle nieuwe berichtjes lezen!!!
Groetjes Esther..