Arme Andor :(

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
skreia
Contacteer:

Arme Andor :(

Bericht door skreia » ma 04 sep 2006, 14:48

Ik had aan Amber gevraagd of ze mij een beetje op de hoogte wilde houden over Andor, omdat zij regelmatig op De Nieuwe Heuvel komt.

Nou ik kan jullie zeggen dat het eerste bericht niet echt positief is.
Dit heb ik van haar gekregen:

Andor staat er :j .
Ik heb hem maandag gezien,.. Hij staat in de manege. Alleen wel in een stand :n . Ik liep naar hem toe om hem te aaien, maar hij schoot in 1.. Ik schrok er wel van :o !

Maar het is wel een lieverd !

OK dat laatste is positief, maar dat wist ik al :D

Ik baal hier echt als een stekker van (en dit is nog zachtjes uitgedrukt). Hoe kan je zo'n jong paard nou van zijn hele leven in een weiland lopen (ook op stal met afspenen en heel slecht weer) naar een stand zetten waar hij de hele dag vast staat, zijn reet niet kan keren en ook nog eens naar een muur staat te staren }-)

Dat hij schok en in 1 dook toen ze hem wilde aaien vindt ik ook erg raar want hij is vanaf veulen al nooit schrikachtig geweest |(

Ik ben wel blij dat Amber mij bericht heeft, positief of negatief, en dat ze dit ook hopelijk blijft doen :j
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 04 sep 2006, 14:52

Hmm weet je ook of hij al in de lesjes mee moet lopen of niet? Niet om je ellendiger te laten voelen maar normaal gesproken stonden de paardjes die niet in de lessen mee liepen op het hengstenstation. Vind het wel sneu hoor, ook voor jou! Nou weet ik dat de nieuwe heuvel ook regelmatig verkoopt dus wie weet komt hij nog wel een leuk baasje tegen. :(:)
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 04 sep 2006, 14:53

Marijke&Rosco schreef:Hmm weet je ook of hij al in de lesjes mee moet lopen of niet? Niet om je ellendiger te laten voelen maar normaal gesproken stonden de paardjes die niet in de lessen mee liepen op het hengstenstation. Vind het wel sneu hoor, ook voor jou! Nou weet ik dat de nieuwe heuvel ook regelmatig verkoopt dus wie weet komt hij nog wel een leuk baasje tegen. :+:
Niet dat ik weet, maar dat is nou ook niet echt waar je naar uitkijkt als hij nog geen 2 jaar en 4 maanden is. En dan nog staat hij heel veel uur vast in een standje.
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Afbeelding
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 04 sep 2006, 14:56

Ja is ook niets waard voor een jong paardje....hoop echt dat ze verstandiger zijn en hem nog niet laten werken en hem lekker veel losgooien....maar heb eerlijk gezegd mijn twijfels...
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 04 sep 2006, 14:58

Marijke&Rosco schreef:Ja is ook niets waard voor een jong paardje....hoop echt dat ze verstandiger zijn en hem nog niet laten werken en hem lekker veel losgooien....maar heb eerlijk gezegd mijn twijfels...
Ja ik ook helaas.
Echt als ik het geld had zou ik hem ala minuut ophalen en kopen (als dat al kan), maarja dat heb ik echt niet |(
Dit waren echt weer typisch mensen die meer aan het geld dachten dan aan de toekomst van het paard }-) En daar zijn er helaas altijd nog teveel van _-:(
Afbeelding
Ydel

Bericht door Ydel » ma 04 sep 2006, 15:06

ik had het al gehoord van Amber ook inderdaad...
echt sneu!!!
ben benieuwd wat ze met hem doen...
kan je niet een keertje bij hem gaan kijken??
dan weet je hoe of wat..
maar misschien dat je je dan alleen nog maar ellendiger voelt :?
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Charret

Bericht door Charret » ma 04 sep 2006, 15:09

Ik meende te horen dat ze hem ook al inreden of begreep ik dat verkeerd?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 04 sep 2006, 15:09

Ydel schreef:ik had het al gehoord van Amber ook inderdaad...
echt sneu!!!
ben benieuwd wat ze met hem doen...
kan je niet een keertje bij hem gaan kijken??
dan weet je hoe of wat..
maar misschien dat je je dan alleen nog maar ellendiger voelt :?
Ja dat zou ik wel willen, maar ik woon niet echt in de buurt. Met de auto is het toch 45 min. tot een uur rijden en mijn ouders zijn nu op vakantie dus beschik niet over een auto op dit moment.
Ja misschien zou ik me ellendiger gaan voelen, maarja dat voel ik me nu toch al
Afbeelding
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 04 sep 2006, 15:10

Charret schreef:Ik meende te horen dat ze hem ook al inreden of begreep ik dat verkeerd?
Dat weet ik niet stond niet in haar PB :\
Afbeelding
Leentje

Bericht door Leentje » ma 04 sep 2006, 15:27

tja,da's niet fijn om te horen.
maar helaas weinig aan te veranderen,mischien verstandig om juist wat afstand te nemen,en niet op de hoogte gehouden te worden,voor je eigen gemoedsrust?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 04 sep 2006, 15:31

Rot hoor om te horen als het niet goed gaat met je "oude" paardje. stum dat geld altijd een rol moet spelen in het welzijn van dieren
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
anika

Bericht door anika » ma 04 sep 2006, 15:35

Goed dat je het toch gezegt hebt Amber!

Het is gewoon kl*te hoe het gaat :n
Murphy :+: Ysha
superfjordojan

Bericht door superfjordojan » ma 04 sep 2006, 15:37

aahh dat is geen leuk bericht stiekem hoop je toch allemaal dat je paardje bij de nieuwe eigenaar een leven in het paradijs gaat krijgen maar helaas hoe vaak is het niet het omgekeerde?
DaphneT

Bericht door DaphneT » ma 04 sep 2006, 15:51

He gatver, dat zijn geen leuke berichten! Een stand voor zo'n jong dier, dat kan toch eigenlijk niet.
maroes

Bericht door maroes » ma 04 sep 2006, 16:01

Jeetje wat naar,ik zou heel graag willen dat ik je kon helpen om Andor teug te krijgen,maar dat kan ik helaas niet.
Dit gun je toch geen jong paard,zonde hoor.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Charret

Bericht door Charret » ma 04 sep 2006, 16:57

skreia schreef:
Charret schreef:Ik meende te horen dat ze hem ook al inreden of begreep ik dat verkeerd?
Ze had het er wel over [mag ik toch wel zeggen nu] Maar ze durfde het jou eerst niet eens te zeggen. Wat ik best kan voorstellen.
Wat jammer dat jij hem zelf niet kan hebben..
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Amber_

Bericht door Amber_ » ma 04 sep 2006, 17:04

Ik zat er zo overin of ik het je wel zou vertellen ! :n Ik vond het zo rot, so naar om het je te vertellen.. maar toch wel gedaan omdat je het vroeg. Uiteindelijk dan toch maar over mijn hart gekregen ! :j.

Ik vidn het heel rot voor Andor, maar zo gaat het met de meeste jonge pony's die ik daar zie. Volgende week maandag moet ik weer rijden, ik zal gelijk even kijken of hij er nog is....

skreia schreef:
Er liepen toevallig 2 oudere meisjes rond.. die mij Andor zagen aaien. En ze hadden het erover dat hij al mak was met iemand erop ... Ik wist niet goed wat ik hier van moest denken, aangezien er wel meer van die Jaloerse krengen lopen ! :n... Ik zal maandag even bij de Instructrice informeren, die weet meer.. :j
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Anna

Bericht door Anna » ma 04 sep 2006, 17:51

Dat is echt rot hoor voor je zo'n jong paardje ik hoop dat ze nog tot inkeer komen en hem lekker op het land laten lopen nog voor een jaartje
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 04 sep 2006, 17:54

Amber_ schreef:Ik zat er zo overin of ik het je wel zou vertellen ! :n Ik vond het zo rot, so naar om het je te vertellen.. maar toch wel gedaan omdat je het vroeg. Uiteindelijk dan toch maar over mijn hart gekregen ! :j.

Ik vidn het heel rot voor Andor, maar zo gaat het met de meeste jonge pony's die ik daar zie. Volgende week maandag moet ik weer rijden, ik zal gelijk even kijken of hij er nog is....

skreia schreef: Dat weet ik niet stond niet in haar PB :\
Er liepen toevallig 2 oudere meisjes rond.. die mij Andor zagen aaien. En ze hadden het erover dat hij al mak was met iemand erop ... Ik wist niet goed wat ik hier van moest denken, aangezien er wel meer van die Jaloerse krengen lopen ! :n... Ik zal maandag even bij de Instructrice informeren, die weet meer.. :j
Ik ben toch blij dat je het hebt gedaan. Ik zat namelijk steeds maar zou ze het al weten en hoe gaat het met hem. Ik snap dat je het vervelend vindt om mij dit nieuws te brengen. Toch ben ik er blij mee ook al is het geen postitef nieuws. Misschien komt er nog op 1 of andere manier een positieve draai aan (bijvoorbeeld iemand die dit echt niet over zijn hart kan krijgen O:) ). Ga ik natuurlijk niet gelijk op zitten hopen, maar je weet maar nooit.

Ik vindt het echt heel fijn dat je mij op de hoogte wilt houden en er ook moeite voor doet.

Dank je!!!
Dat is echt rot hoor voor je zo'n jong paardje ik hoop dat ze nog tot inkeer komen en hem lekker op het land laten lopen nog voor een jaartje
Dat is helaas zeker weten uitgesloten :n
Afbeelding
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » di 05 sep 2006, 04:09

He wat een rotbericht, zo'n jong dier in een manege op stand. Ik vind het echt jammer hoor.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Plaats reactie