Kan niets anders zeggen dan dat ik supertrots ben op Pablo. Zo kalm en relaxed als hij was

Voor ik de ring in ging had ik al een super gevoel. We zijn ook met Pablo een broodje hamburger wezen eten op de fair, geen problemo! Eenmaal in de ring ging het volgens mij wel goed. Had geen aanjager mee en dat was een goede keus hij liep prima. Helaas werd ik als laatste geplaatst van de rubriek

Echter dat we opgesteld waren vertelde Maureen al dat we allemaal een eerste premie hadden

Dus voor Pablo 35 punten bestaand uit allemaal 7's

Trots op poownie dus! Verder 's morgens 3 x geduwd omdat ik vastzat en uiteindelijk Pablo maar eerder uitgeladen om verder te komen op het gras (dan mis ik de patrol echt

) Op de terugweg ging ook alles goed. Eenmaal thuis Pablo weer lekker in de wei. Dat had hij wel verdiend! Toen moest ik nog even een paard van een talgenootje uit het land halen om te voeren. Dit is echter niet gelukt, wat een zeikbok zeg. Hij vond iets eng en draaide turbosnel 180 graden om en was weg. Jammer voor mij dat hij een glad nylon touw heeft... Heb dit verhaal dus met 1 hand getypt dus mijn excuses voor eventuele typfouten. Mijn middelvinger mist een stukje vel en is een soort brandwond, ligt nu in een bakje water dat is het fijnst...
Maar verder dus een superdagje!!
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.