Dagje ringmeesteren in Wijk
Dagje ringmeesteren in Wijk
Het was een lange dag maar wel superleuk.
Heel leuk en zeer leerzaam om eens te doen. Vooral omdat je zo het stamboek en de jury van een andere kant leert kennen, een zere positieve kant kan ik zeggen.
Er liep een aspirant jurylid mee en Bart legde heel veel aan haar uit en ik kon mooi meegenieten. Heb er werkelijk heel veel van opgestoken en ze punten echt niet uit een dikke duim. In ieder cijfer op je protocol zitten wel 10-15 onderdelen verwerkt die betrekking heben op dat cijfer. De een weegt minder zwaar dan de ander... (nu ben ik ook als een van de weinigen in NL in het bezit van het juryhandboek dus dat soort dingen wist ik al).
Nu ik de verdere onderbouwing hoorde kon ik me erg vinden in de plaatsingen, vooral van ons aller Caya en Idol natuurlijk de FW toppers in Wijk.
Vond ook de dagkampioen zeer terrecht...
Ik kan het iedereen aanraden, het is vermoeiend maar wel erug leerzaam..
Morgen na beesd zal ik de hele uitslag even op FW zetten, ik ga nu mn schoonheidsslaapje doen voor morgen.
Heel leuk en zeer leerzaam om eens te doen. Vooral omdat je zo het stamboek en de jury van een andere kant leert kennen, een zere positieve kant kan ik zeggen.
Er liep een aspirant jurylid mee en Bart legde heel veel aan haar uit en ik kon mooi meegenieten. Heb er werkelijk heel veel van opgestoken en ze punten echt niet uit een dikke duim. In ieder cijfer op je protocol zitten wel 10-15 onderdelen verwerkt die betrekking heben op dat cijfer. De een weegt minder zwaar dan de ander... (nu ben ik ook als een van de weinigen in NL in het bezit van het juryhandboek dus dat soort dingen wist ik al).
Nu ik de verdere onderbouwing hoorde kon ik me erg vinden in de plaatsingen, vooral van ons aller Caya en Idol natuurlijk de FW toppers in Wijk.
Vond ook de dagkampioen zeer terrecht...
Ik kan het iedereen aanraden, het is vermoeiend maar wel erug leerzaam..
Morgen na beesd zal ik de hele uitslag even op FW zetten, ik ga nu mn schoonheidsslaapje doen voor morgen.
Wij wel!
Maar ik vind het wel een leuk bericht om te lezen zo. Je hoort zoveel van mensen op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en snap je niet meer waarom je meedoet. Je kiest er immers zelf voor.
Ik heb me rozebril vanochtend afgelaten.

Hoewel FW nog wel knal roze is..
Tot strakjes!

Maar ik vind het wel een leuk bericht om te lezen zo. Je hoort zoveel van mensen op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en snap je niet meer waarom je meedoet. Je kiest er immers zelf voor.
Ik heb me rozebril vanochtend afgelaten.

Hoewel FW nog wel knal roze is..

Tot strakjes!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik heb natuurlijk geen juryhandboek of heel veel verstand van het keuren, maar vond sommige uitslagen wel wat dubieus...
Verder wel een hele gave en gezellige dag gehad
vooral het hoorspel met RTV Utrecht was erg leuk 

Verder wel een hele gave en gezellige dag gehad

Laatst gewijzigd door Naisven op vr 18 aug 2006, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
je was echt een super ringmeester Viv...
volgend jaar weer
???
vooral die grijnzen
kon me inderdaad ook erg vinden in de uitslagen!!
vond ook de dagkampioen gewoon erg terecht!
vriska was een mooie merrie, en vond haar ook net iets meer hebben als simba eerlijk gezegd!!
maar wat marieke zegt, klopt ook, he mariek??
volgend jaar weer

vooral die grijnzen

kon me inderdaad ook erg vinden in de uitslagen!!
vond ook de dagkampioen gewoon erg terecht!
vriska was een mooie merrie, en vond haar ook net iets meer hebben als simba eerlijk gezegd!!
maar wat marieke zegt, klopt ook, he mariek??

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!