Maar er is gelukkig niks mee aan de hand ! De DA is wezen controleren, en heeft geconstateerd dat hij geen pijn heeft. Gelukkig maar, nu kunnen we weer lekker verder rijden zonder zorgen.
Zo ook de springlessen

Haha Inderdaad !Ydel schreef:gelukkig maar amber!!!
zo zie je maar dat je al die mutsen maar moet laten praten...
je weet zelf wel hoe hij aanvoelt...
maar kan me voorstellen dat je er toch naar hebt laten kijken hoor
maar gelukkig heeft hij niets...
dus inderdaad: springen geblazen!!!
Geen idee, ik was er zelf niet bij toen de DA er was. Dus heb het allemaal achteraf gehoord, waaronder dus dat hij geen pijn heeft.Marijke&Rosco schreef:Gelukkig! Je zet er bij dat de DA heeft geconstateerd dat hij geen pijn heeft maar heeft hij wel wat geconstateerd dan? Wel lekker dat je gewoon door kunt gaan met lessen!
Leuk leukanika schreef:Ik kom een keer kijken tijdens het springen heur! Geef maar een gil!
IddCharret schreef:Nou fijn dat dat ook weer helder is! Haha, lekker dat hij zo'n super springer is!Vraagt om foto's!
Ik kan het heel moeilijk uitleggen, gewoon puur omdat ik het zelf niet zie en nog niks overgehoord had. Totdat die 2 instructrices op de manege over begonnen dat hij achter niet lekker liep, stijf en niet bij kon houden. Zo werd mij dat medegedeelt, maar meer konden ze niet zeggen. Want 'wij zijn immers geen DA's" werd mij gezegt. Fjordy is in igg niet verdoofd, want het is alweer een dikke week terug en hij loopt nog steeds lekker vlot !yvette schreef:Maar wat heeft hij dan wel? Ik bedoel hij liep toch niet helemaal rad achter, of had ik dat verkeerd begrepen?
Hoe heeft de dierenarts eigenlijk geconstateerd of hij geen pijn had? Is hij verdoofd?