Hallo allemaal,
Hier in drenthe regent het een beetje.!! Nou ja een beetje?? Een beetje lang en veel.
En we zijn het eigenlijk wel zat nu. Maar ondanks alle nattigheid vermaken we ons wel hoor. Gisteren hebben Pino en de shetjes een paar uur lekker in de wei vertoeft. Presies de zonnige uren, toen wij de donkere wolken zagen komen,zijn we snel naar de wei gegaan, maar dat was dus ietsje te laat, en werden we allemaal lekker kletsnat.
Ik had ook de zorg voor de dieren van een vriendin, en fietste ook nog telkens heen en weer door de regen naar haar huis, waar ik ezels en paard en hondjes verzorgde.
Vandaag eigenlijk de hele dag doorlopend regen gehad, soms wat zachtjes dan weer flinke buien, maar tussen de ergste buien door toch hooi opgehaald bij de boer, en de mest weg gebracht,(ja we werden weer nat).En koffie gedronken in de stal, gezellig bij de paardjes. Ja wij zijn een beetje een raar stel denk ik (noem het prettig gestoort ofzo.).
Ik hoopte eigenlijk dat het vanavond minder zou worden zodat ik met Pino nog even een eindje had kunnen gaan rijden, maar het werd alleen maar erger, dus dan morgen maar.
Morgen komt er familie, allemaal nieuwschierig naar Pino.Mijn moeder vind fjorden de mooiste paarden die er zijn, (ja tof mens hoor!!).Ze vind de isabell kleur eindeloos mooi.
Het is wel erg leuk om te zien hoe Pino de gewoontes van de kleintjes zo mooi overneemt, als of ze hem het verteld hebben. Ook kan pino echt "praten" dan hinnikt hij als het ware een zinnetje, ik lach me rot.Zo heel laag gaat zijn stem dan..En echt ze zijn dikke vriendjes, haal er willekeurig 1 uit de paddock en de sirenes gaan aan.Toch doe ik dat wel, want ze gaan onafhankelijk wel met me op stap, Toby naast de fiets(die is nog in training), Paulientje voor de kar, en Pino onder het zadel.
Oke fjordenfans, ik ga naar de stal, het is tijd.Ze staan vast op me te wachten, ik schrijf van de week verder, en morgen kan ik fotos ophalen dus .... doeggie karin en Pino.
natte boel, maar veel plezier hoor !!
natte boel, maar veel plezier hoor !!
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Ben weer benieuwd naar de foto's.
En inderdaad hij kan praten en dat wordt alleen maar erger hoe beter hij je leert kennen.
Een hinik als hij je ziet en een als je hem poetst. en ga zo maar door.
Geef hem maar een lekkere knuffel van mij.
En inderdaad hij kan praten en dat wordt alleen maar erger hoe beter hij je leert kennen.
Een hinik als hij je ziet en een als je hem poetst. en ga zo maar door.
Geef hem maar een lekkere knuffel van mij.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
is wel balen dit weer, maar je ziet er net als bij ons de humor ook wel van in. Dat Pino kan praten, geweldig. We willen snel foto's zien.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl