bojana op buitenrit met Pino

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
pinokkio

bojana op buitenrit met Pino

Bericht door pinokkio » vr 11 aug 2006, 15:37

Hallo allemaal,
Vandaag is Bojana een buitenrit gaan rijden,(nee niet alleen, ik ben ernaast gaan lopen),en ook hebben we fotos van elkaar gemaakt op pino.

De rit ging eerst naar de manege, de buitenbak, waar ik Pino even lekker los gereden heb. Daar heeft bojana fotos van gemaakt. Daarna heeft zij zelfstandig door de bak gereden, gewoon in stap,en daar heb ik fotos van genomen.
Toen de rit vervolgd langs de visvijver, en dan over een land weggetje, ik denk zon 2,5 kilometer,in totaal. Ik gaf bojana wat uitleg,over de juiste houding van de handen, en wat "licht mond contact"inhoud. En äan het been rijden".Er was nauwelijks verkeer, en het bleef droog, wel wat dreigende wolken, maar ach,een mens moet wat he.

Bojana was moe,maar heeft het erg leuk gevonden. Ik ben trots op dr, dat ze zelfstandig durft te rijden, ze heeft netjes contact met pino, en hij luisterd ook naar haar HO, bij de kruispunten.

Nog even wat anders, Wie heeft er tijd om mij uit te leggen hoe dat nu zit met die fotos op FW zetten. Ik snap er niks van, Ik probeerde al es die link aan te klikken van mijn album, maar ik kreeg het idee dat hij mijn hele pc inhoudt aan het downloaden ging, want er kwam geen eind aan het overhevelen,dat heb ik maar onderbroken.

Ik heb ook niet op mijn pc bv alle fotos van de paarden in 1 map staan, bij mij staat alles in ontvangen bestanden

Nou ja, ik wacht wel effe af. groetjes karin, en pinooooooooo
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Heranda

Bericht door Heranda » vr 11 aug 2006, 16:48

Leuk dat Bojana ook helemaal into Pino is en dat het zo goed gaat :L
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
claudia

Bericht door claudia » vr 11 aug 2006, 19:41

Karin, bel mij even dan doen wij het samen.
Groetejs claudia
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Plaats reactie