Pino in de wei, en de binnenbak !!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
pinokkio

Pino in de wei, en de binnenbak !!

Bericht door pinokkio » do 10 aug 2006, 20:56

Hallo allemaal,
Ja daar zijn we weer.!!
Vanmorgen rond 11 uur is de hoefsmid geweest, en die heeft Pino"s ijzer wat aangepast, en er weer netjes onder gemaakt.Hij vond Pino"s hoeven prima, en feliciteerde me met mijn nieuwe grote vriend.
Even daarna, werd het dan echt tijd om met zijn allen naar de wei te gaan. Eindelijk op het groene gras.

We moeten dan een kleine wandeling gaan maken,terug de straat uit, naar links,en dan bij kennissen achter het huis,is ons weitje.De shetjes hadden natuurlijk allang door waar we heen gingen, maar Pino was verbaasd over de gezamelijke wandeling.
Maar bij de wei aangekomen,begreep hij het wel.
AHA gras!!! Eerst maar een rondje gewandeld,even overal de omheining laten zien,en toen halster losgeklikt,JOEPIE!! Nou ik had een feestje verwacht, maar Pino dacht maar aan 1 ding, ETEN!!Na een klein rondje galopperen ging zijn hals naar benee en zag hij ons niet meer staan. Ook goed, eet maar lekker vriend.!!

Ongeveer 2 uur later, toch maar weer opgehaald.Pino heeft ook al een tijdje geen echt groen gras gehad, en je weet nooit. Ja misschien ben ik daar wel te voorzichtig in hoor, maar rustig aan opbouwen is nooit verkeert denk ik.
Later op de middag kwam Linda( 20 jaar, heeft Urico een 1,72 m "gewoon"paard), met het fijne bericht dat haar zadel was aangepast door Hulschebos, en of ik samen met haar wilde gaan rijden. Urico staat presies aan de andere kant van Emmercompascuum, en we spraken af elkaar te ontmoeten op de manege, rond half zeven.

Pino en ik waren daar op tijd, maar Linda en Urico niet!!????
Oo , Nou ik maar haar tegemoet rijden dus.
Ik kende haar route, langs de visvijver,dus oke, maar ik was al bijna bij het bruggetje toen ik ze zag.Linda Met een rood hoofd, bleek ongeveer om de 20 meter te hebben moeten afstappen omdat Urico alles zo eng bleek te vinden.(Okee 5 jaar oud,moet nog veel leren.)

Maar samen kwamen we zonder problemen bij de manege.
Nou Pino liep de binnenhal in alsof hij er al jaren kwam.En hij had er ook wel zin in, hij zette zijn beste beentje voor, en ik genoot.

Ik kijk uit naar de lessen na de zomervakantie, want ik kan nog wel wat leren van Pino.Na ongeveer 40 minuten intensief rijden (Pino was nog niet eens nat),hebben we lekker uitgestapt, en gingen Linda en ik ieder ons eigen weg weer. De volgende keer gaan we een buitenrit maken,samen.Dan haal ik haar op, en zal urico steun hebben aan de rustige dappere Pino.

Nou jullie zijn weer op de hoogte, en voor nu laat ik het hierbij,groetjes Karin en Pino.
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » vr 11 aug 2006, 04:42

:D Weer een verhaal over pino!
Wat leuk dat jullie op les gaan en pino zo super braaf is!
Gaat vast goed komen! :j
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Heranda

Bericht door Heranda » vr 11 aug 2006, 08:16

Weer een leuk verhaal :j
Veel succes na de vakantie met lessen!
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Aurora