Ik heb hem als veulen op 5 maanden leeftijd verkocht aan de Nieuwe Heuvel in Lunteren (hengstenhouderij) zodat hun een leuk plekje voor hem zouden zoeken. Er kwamen mensen gewoon gezellig even langs en hij vertelde hun dat hij een heel leuk fjordenhengstveulen had staan. Mensen wezen kijken bij hem en besloten hem te kopen.
Deze mensen namen kontakt met mij op via de mail om te laten weten dat zij Andor hadden gekocht, dat hij samen met een andere fjordenhengstveulen stond en dat hij zijn hele leven bij hun mocht blijven. Ze wilden hem later in het tweespan zetten met de fjord die ze al hebben. Ik helemaal blij natuurlijk.
Ik ben in totaal 2 keer bij hem wezen kijken, op zijn eerste en 2e verjaardag

Ik heb veel reactie voor Andor gehad, maar vaak vonden deze mensen de vraagprijs te hoog

Laatst kreeg ik weer een mail van iemand die geïnteresseerd was en graag wilde gaan kijken. Ik dus het telefoonnummer van Andor zijn eigenaren doorgegeven zodat ze konden overleggen.
Een dag later kreeg ik een mail van de eigenaren van Andor dat ze gebeld was door die mensen, maar dat ze hem al aan de manege had verkocht en dat hij over 2 weken daar al heen gaat

Nouja hier heb ik dus niet veel aan

Ik heb weer als antwoord terug gestuurd: Dan begrijp ik eigenlijk nog steeds niet waarom hij nu ineens 1,5 maand eerder weg moet dan werd verteld. Op de manege kunnen ze nu nog niets met hem doen want daar is hij nog veel te jong voor, dat hoop ik in ieder geval voor hem. Komt hij dan daar nog even op een landje te staan?
Ik vindt het erg jammer dat het zo is gelopen en ben er eerlijk gezegd ook niet zo blij mee. Ik weet dat hij niet meer van mij is en dat ik er verder niks over te zeggen heb, maar wilde je het toch laten weten.
Ik baal hier echt heel erg van. Niet omdat hij het nou zo slecht gaat krijgen op die manege want de paarden zien er daar heel goed uit, maar hij is nog gewoon zo jong

Ik hoop dat er nog eens mensen komen op die manege die zo verliefd op hem worden dat ze hem kopen

Sorry voor dit lange verhaal, maar wilde het toch met jullie delen. Het blijft toch altijd een beetje mijn binky!