Met Pablo op visite bij Keet

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Pablo
Contacteer:

Met Pablo op visite bij Keet

Bericht door Pablo » ma 07 aug 2006, 08:18

De meeste hebben mijn aandrang voor buitenrijden vorige week wel gelezen. Zaterdag is het tot een toppunt gestegen :D Had vrijdagavond Keet op Msn en ik dacht ineens :)* Dat is ong 8 km heen en 8 km terug. Gelukkig was Keet zaterdag ochtend wel thuis! Dus ik ben lekker met Pablo naar Keet gereden. Onderweg was pablo erg braaf. Alleen toch bijna bovenop een auto beland door een stel k*t honden die ineens achter ons stonden te blaffen. Tja, kan ik pablo echt niet kwalijk nemen dat ie een mega jump neemt. Jammer dat het midden in Bakkum was waar het fietspad aan de rijbaan ligt.... Gelukkig scheelde het net nog een cm of 40 O:) Ter hoogte van de begrazing ben ik afgestapt om de schrik van me af te lopen. Pablo neemt t namelijk erg van me over en liep meteen weer te struikelen. Bij Keet aangekomen hebben we Pablo in het weitje gezet en toen lekker samen met Nero. Die er overigens echt ontzettend onwijs goed uit ziet onder zijn Boettdeken! Ze hebben het daar echt mooi voor elkaar hoor. Een andere (grotere) bak, een heel stuk land erbij. Binnen 3 hele mooie stallen, een nieuwe schuilstal voor de eigen ponies. Eigenlijk teveel om op te noemen, maar ze zijn echt goed bezig :D Daarna lekker wat gedronken en een ijsje + croissantje gegeten (nog bedankt :D ). Na een uurtje hield pablo het echt niet meer met alle vliegen dus zadel up en go. Keet ging nog effe een stukje mee met Dandy,zonder hoofdstel en zadel alleen met halstertje + touw, wat een braaf beest. En die ging terug via het duin, wat uitkomt in hun achtertuin.... Terug weg alles prima verlopen en thuis heeft pablo heerlijk genoten van zijn welverdiende douche.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 07 aug 2006, 08:31

Klinkt als een heerlijk ritje, jammer van die honden, maar ja, sommige snappen dat niet!
Viv

Bericht door Viv » ma 07 aug 2006, 08:44

Jij bent goed bezigggggg :D
Bergschenhoek is msischien net iets te ver onder de man, toch?
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 07 aug 2006, 08:45

wat heerlijk dat je nu ook zo van Pablo kunt genieten en zo te lezen heeft Keet het echt super daar
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 07 aug 2006, 08:48

Viv schreef:Jij bent goed bezigggggg :D
Bergschenhoek is msischien net iets te ver onder de man, toch?
Tutje, wij gaan zondag toch rijden? Maar dan kom ik wel met de trailer hoor :+
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » ma 07 aug 2006, 13:12

Klinkt weer als een geslaagd ritje :j
En tja, de honden, die blijven een probleem voor paardeneigenaren _-:(
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » ma 07 aug 2006, 17:21

jezzikaatje schreef:Klinkt weer als een geslaagd ritje :j
En tja, de honden, die blijven een probleem voor paardeneigenaren _-:(
Bij mij is het andersom Yes plet ze... Schrik me dood als ze dat doet de honden ook zijn meteen weg! Meestal is ze er totaal niet van onder de indruk.

Wat goed Roos, buitenrijden is heerlijk he :D:D.
Laatst gewijzigd door Roosjuh op ma 07 aug 2006, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » ma 07 aug 2006, 18:29

Tja die honden kun je het niet kwalijk nemen....
Maarre Roos je bent goed bezig!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Plaats reactie