kort geslapen,wachten op pino !!
kort geslapen,wachten op pino !!
goedenmorgen,ja en dat is het wel,half zeven en ik was al klaar wakker,dus hup bed uit, en met de honden wandelen,daarna de ponys verzorgen en dan alle andere dieren,konijnen cavia"s kippen duiven,hamster. Toen kopje koffie,met moeite een broodje naar binnen gewerkt.Ik zit steeds met mijn gedachten bij Claudia,hoe houdt ze zich, hoe voelt ze zich? Ik moet denken aan het wegbrengen van Riskja,(mijn eerdere fjord). Negen uur, ze zullen nu ongeveer wegrijden vanuit brabant,wat zal ik nu doen,ik ga soep maken,lekkere verse soep. En dan nu effe op de site,effe het dagboek doen. Ja wat gaat er allemaal door je heen als je nieuwe paardje onderweg is, jullie weten het denk ik wel he? Ik ben heel blij,maar met gezonde zenuwen,een hoop vragen,die straks allemaal als sneeuw voor de zon wegsmelten als Pino hier eenmaal is.
Na drie jaar weer een fjord achter het huis,jee,wie had dat gedacht,dat ik die kans weer kreeg,super,alsof ik droom.
Ik voel me rijk.Ben ik ook,zeker met zon lieve man,die mij alle geluk van de wereld wenst,en alles doet om mijn dromen waarheid te laten worden.
Als kind droomde ik van "later"met misschien ooit een eigen paard.En moet je nu zien!! Ik kan echt zeggen dat ik exact het leven leidt wat ik als kind alleem maar van kon dromen.Ik heb alles waar mijn hartje naar begeerde.En de vreugde en het enthousiasme van mijn dochter Bojana,daar geniet ik van.Dat je de liefde voor de dieren kan delen met je kind,das heel mooi.Oke, ik ga weer wat doen hier,ik kom vandaag nog wel terug met nieuws,groetjes een super blije karin.
Na drie jaar weer een fjord achter het huis,jee,wie had dat gedacht,dat ik die kans weer kreeg,super,alsof ik droom.
Ik voel me rijk.Ben ik ook,zeker met zon lieve man,die mij alle geluk van de wereld wenst,en alles doet om mijn dromen waarheid te laten worden.
Als kind droomde ik van "later"met misschien ooit een eigen paard.En moet je nu zien!! Ik kan echt zeggen dat ik exact het leven leidt wat ik als kind alleem maar van kon dromen.Ik heb alles waar mijn hartje naar begeerde.En de vreugde en het enthousiasme van mijn dochter Bojana,daar geniet ik van.Dat je de liefde voor de dieren kan delen met je kind,das heel mooi.Oke, ik ga weer wat doen hier,ik kom vandaag nog wel terug met nieuws,groetjes een super blije karin.
- nancy imka
Wat superspannend allemaal!
Kan me al je gevoelens heel goed voorstellen.
Veel suc6 met jezelf ''bezighouden'' tijdens het wachten op je Pino!
(Claudia,ook veel sterkte toegewenst!Zal je toch wel een beetje een fijn gevoel geven,dat hij op zo'n leuk plekje komt er er zo ontzettend naar hem uitgekeken wordt!)
Kan me al je gevoelens heel goed voorstellen.
Veel suc6 met jezelf ''bezighouden'' tijdens het wachten op je Pino!
(Claudia,ook veel sterkte toegewenst!Zal je toch wel een beetje een fijn gevoel geven,dat hij op zo'n leuk plekje komt er er zo ontzettend naar hem uitgekeken wordt!)
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Kan het me ook helemaal voorstellen hoor hoe je je voelt 
Als ik aan het moment denk toen we Vinga 3 jaar geleden op gingen halen krijg ik nog steeds de kriebels in mn buik.
Het is ook ontzettend leuk en spannend.
Geniet er maar van

Als ik aan het moment denk toen we Vinga 3 jaar geleden op gingen halen krijg ik nog steeds de kriebels in mn buik.
Het is ook ontzettend leuk en spannend.
Geniet er maar van

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Wat spannend zeg!
Succes met wachten (zullen er zeker wel bijna zijn, was 2½ uur rijden toch?) en veel plezier met Pino
Succes met wachten (zullen er zeker wel bijna zijn, was 2½ uur rijden toch?) en veel plezier met Pino

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
nou,pino komt op een goed plekje zo te horen!
moet een grote troost zijn voor Claudia.
en jij weet dat je aan Pino aan goed paardje hebt,Claudia voed haar paarden netjes op.
nog ff wachten en dan lekker genieten maar!!!
en fijn dat je zo weet te waarderen wat je hebt in je leven,dan geniet je er dubbel van.
moet een grote troost zijn voor Claudia.
en jij weet dat je aan Pino aan goed paardje hebt,Claudia voed haar paarden netjes op.
nog ff wachten en dan lekker genieten maar!!!
en fijn dat je zo weet te waarderen wat je hebt in je leven,dan geniet je er dubbel van.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Spannend is dat he, dat wachten
. Pino verhuist een mooi eind naar het noorden. Niet al te ver van ons (Gieten). Weet je toevallig wat de ouders van Riskja waren? Mijn Fjord heeft een veulen gehad dat Riska of Riskja heette. 

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat spannend is dat he! Heel veel succes met Pino 
En ik ken(de) net als Annemarie ook een Riskja, zij kwam van een manege uit Oostwold (Groningen)
Is dat misschien dezelfde als 'jouw' Riskja? Ze had ook een dochter, Vikja. Die staat hier nu in de buurt.

En ik ken(de) net als Annemarie ook een Riskja, zij kwam van een manege uit Oostwold (Groningen)
Is dat misschien dezelfde als 'jouw' Riskja? Ze had ook een dochter, Vikja. Die staat hier nu in de buurt.

Ereplaatsje voor

- Thessa Keizer
Ik vind het ook heel dubbel, vind het voor jou natuurlijk heerlijk en hoop dat je heeeeel veel plezier gaat krijgen met mooie Pino en dat je heel veel hier zult posten. Maar ik vind het voor Claudia ook best wel een beetje verdrietig, maar ben blij dat Pino een goed huis heeft getroffen als ik het zo eens hoor.
Claudia, sterkte vandaag meid.
Groetjes Thessa en Aike
Claudia, sterkte vandaag meid.

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
ik denk dat hij er inderdaad misschien nu al is!!!
dus de big smile op je gezicht zal wel nog groter geworden zijn
heel veel plezier met Pino...
en Clau, als je dit leest, sterkte
dus de big smile op je gezicht zal wel nog groter geworden zijn

heel veel plezier met Pino...
en Clau, als je dit leest, sterkte

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!

Staat pino al bij huis??
Heel veel plezier met hem, maar dat zal wel lukken!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ja ben ook wel benieuwd of hij goed en wel is aangekomen. Jammer dat het weer zo tegen zit, al die regen, bah!!
† I'ts better to have loved and lost them...