Vandaag kwam er een lieve meneer uit Tiel bij ons op stal. Die lieve meneer heet hoefsmid

Hij heeft Pablo rondom op ijzers gezet en jeemienee wat een mooi werkje heeft hij er van gemaakt

Omdat Joey (ja hij heeft ook een naam) zelf thuis ook een fjordje heeft staan, jawel van 36 er is nog hoop dus voor ons allen, kunnen we altijd lekker kletsen en met mijn plannen voor de endurance holten en voor de kar etc. Het zat er strak onder dus ik vragen, joh kan ik het gelijk testen? En het kon. Dus huppa zadel erop! Aangezien het zaterdag zo heerlijk ging heb ik vandaag de sprong gewaagd en ben in mijn eentje weg gereden van huis. Niet gedacht dat het zou lukken, maar whie hoe het ezelen viel mee vandaag. Ik heb gewoon een rondje park + bezoekje huis stalgenootje gereden. Pablo liep als een tierelier, wat vind hij het leuk zeg

Als een idioot door Castricum gedraafd

Heb echt genoten en kwam met een smile van oor tot oor terug op stal, en die zit er nog steeds
ps: Het verhaal van de buurman van Marieke inzake Joyce en buur zijn zoon was ook al bekend bij de hoefsmid, we hebben indruk gemaakt

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.