Pfff, wat een drama. Petje af voor Mirjam want Alies bleef echt geen minuut stil staan. Ik denk dat het al met al een uur heeft geduurd omdat madam constant bezig was met klieren. Volgende keer krijgt ze gewoon een roesje
Bezoek van Marloes en fam.!
Bezoek van Marloes en fam.!
Vandaag zijn Marloes en haar ouders op bezoek geweest. Aliesje vergelijken met Ukie en haar maantjes knippen.
Pfff, wat een drama. Petje af voor Mirjam want Alies bleef echt geen minuut stil staan. Ik denk dat het al met al een uur heeft geduurd omdat madam constant bezig was met klieren. Volgende keer krijgt ze gewoon een roesje
Haha, ik ben erg tevreden over het resultaat, foto's volgen op ITP!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Re: Bezoek van Marloes en fam.!
Wat is Alies toch een leuk ding!! Echt waar
(en een tutje ook
)
Tis echt Ukie in een jongere uitvoering!
En de manen, de ene kant was goed gelukt en de andere kant iets minder haha, jammer dat je er niks kunt aanplakken, maar over 2 weken moet dat wel te fixen zijn
Tis echt Ukie in een jongere uitvoering!
En de manen, de ene kant was goed gelukt en de andere kant iets minder haha, jammer dat je er niks kunt aanplakken, maar over 2 weken moet dat wel te fixen zijn
Mee eens!!! Maarre ik ben benieuwd naar het resultaat!Vera schreef:een roesje om de manen te knippen? Misschien eens een flinke opdoffer verkopen, ze is nu 2 dan kan ze best een tijdje stilstaan hoor, misschien toch wat strenger optreden.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- jezzikaatje
- Contacteer: