geweldige strandrit, aangehouden door politie

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Evaliensvenna
Contacteer:

geweldige strandrit, aangehouden door politie

Bericht door Evaliensvenna » wo 26 jul 2006, 06:52

Ik heb gister zo'n zalige strandrit gemaakt met 2 stalgenoten. Ze hadden allebei nog jonge paarden van 4 jaar die net half jaar onder het zadel zijn en allebei nog nooit op het strand waren geweest. Dus ze wouden graag dat ik op Svenna mee ging als leerpaard. Ze heb haar missie volbracht! Ze wouden er allebei in het begin niet eens in de buurt komen van het water, maar ik bleef er mooi in tot Sven dr buik en zo door blijven rijden. En ja hoor na 20 minuten liepen ze met z,n 3en naarst elkaar met hun buik door de zee.
Dat was goed geslaagd dus!

Maar voordat we het strand opkwamen bij de strand opgang lieten ze net een hele grote vlieger ernaarst op en de jonge paarden sprongen opzij. Komt er een man naar ons toe helemaal over de pis.
hij; Welke asosiale idioten denken jullie wel dat jullie zijn, hier te rijden, je kan je paard niet eens in bedwang houden, en m,n zoontje loopt hier ook.
Dus ik zeg kan zij toch niks aan doen het is geen auto.
hij; Houd je grote smoel anders trek ik je van je paard af!
ik; ja is goed kom maar. (Aangezien die man al 7 kleuren scheet van de paarden, kwam ie toch maar niet)

Halverwege kwam politie met een jeep ons tegemoed rijden, om te vertellen dat we niet op het strand mochten rijden. Dus ik vroeg sinds wanneer want het is hier al jaren zo dat je zomers voor 10 uur en na 7 uur op het strand mag. Nou ze hadden een bord gezien waarop stond dat het niet mocht. Dat klopt wel want dat bord staat bij een paviljoen die 20 meter verder op een speciale standafgang heeft voor ruiters (dat weet ik omdat ik daar gewerkt heb) Dus geen bekeuring,politie van de overkant moeten gewoon beter hun huiswerk doen! ( Ze hadden daarvoor een andere ruiter wel bekeurd)
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
kimmetjuh

Bericht door kimmetjuh » wo 26 jul 2006, 07:56

Sjonge jonge, wat heb je toch een mensen op de wereld he...
Wel tof dat je fijn gereden hebt.

Dat wil ik ook nog eens met Veline naar het strand
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Charret

Bericht door Charret » wo 26 jul 2006, 09:24

Pff, wie denkt die man wel dat hij is. Hij hoort juist op zijn zoon te letten. Het wil niet zeggen dat dat blaag overal mag lopen en doen wat hij wil, omdat hij met pappie mee is. Aso. Hahaha, zul je net zien dat je dat soort dingetjes treft op zo'n slaagde rit!! :D
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Jilly

Bericht door Jilly » wo 26 jul 2006, 10:15

Daar kan ik het echt van krijgen he, mensen die denken dat een paard is als een auto of een fiets, die je zomaar klakkeloos kan sturen :(
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Sabbel

Bericht door Sabbel » wo 26 jul 2006, 10:26

Pfff, belachelijk dat iemand zo reageerd zeg! Gelukkig is je rit er niet minder leuk om geworden.

En de fjord moest natuurlijk mee als leerpaard! Hihi. :D
Dorinn (IsmoxOrsta) 6 juni 2007

Afbeelding
Mir

Bericht door Mir » wo 26 jul 2006, 11:20

Oh die politie ook met hun regels die niet kloppen! Wij zijn ook eens aangehouden omdat we op een "verboden"pad reden, alleen stond er geen bord op de oprit die wij hadden genomen. Gaf dat paard van mijn vriendin mijn paard een duw vooruit, hadden we bijna de politie geplet!
Wel stoer dat Svenna zo'n goede begeleidster is!
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 jul 2006, 12:16

jammer dat zo'n heerlijke rit dan enigzins wordt verpest door die politie en die gekke man met zijn kind :(

Goed he zo'n fjord die als leerpaard dient? :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Suzanna

Bericht door Suzanna » wo 26 jul 2006, 14:04

pfft sommige mensen :roll:
Wel fijn dat Svenna zo'n goed leerpaard is!
Odinn is een toppaard!!
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » wo 26 jul 2006, 15:19

Mooi dat Svenna zo'n goed leerpaard is voor anderen op het strand. Wodan heeft ook al bij meerdere paarden al leerpaard gedient voor het water proef maken :D

En wat die smeris betreft ze moeten idd beter hun huiswerk doen. Goed lezen kan geen kwaad.
Wodan en ik M1+10
Evaliensvenna
Contacteer:

Bericht door Evaliensvenna » do 27 jul 2006, 07:41

haha, dit is nog mooier check deze link;

http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=24107

politie auto raakt vast in het zand, en weigerd hulp van jongeren!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
boaz
Contacteer:

Bericht door boaz » do 27 jul 2006, 08:11

leuk he altijd van die mensen die denken dat een paard een soort van aan en uit knop heeft en maar stilstaat wanneer je wilt.

wel leuk dat t goed ging met die jonge paarden :D
en dat je die agent te slim afwas ;) ze hebben wel vaker van die slimme acties ;)
:~ Boaz: Inco x Manus :~

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..' :sorry:
Charret

Bericht door Charret » do 27 jul 2006, 10:27

Hahaha, die foto ook!!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Vera

Bericht door Vera » za 29 jul 2006, 09:16

Je hebt wel vaker van die aso mensen. Bij voorbeeld van die mensen die hun hond loslaten en vervolgens kwaad worden als je paard en naar mept.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie