geweldige strandrit, aangehouden door politie
- Evaliensvenna
- Contacteer:
geweldige strandrit, aangehouden door politie
Ik heb gister zo'n zalige strandrit gemaakt met 2 stalgenoten. Ze hadden allebei nog jonge paarden van 4 jaar die net half jaar onder het zadel zijn en allebei nog nooit op het strand waren geweest. Dus ze wouden graag dat ik op Svenna mee ging als leerpaard. Ze heb haar missie volbracht! Ze wouden er allebei in het begin niet eens in de buurt komen van het water, maar ik bleef er mooi in tot Sven dr buik en zo door blijven rijden. En ja hoor na 20 minuten liepen ze met z,n 3en naarst elkaar met hun buik door de zee.
Dat was goed geslaagd dus!
Maar voordat we het strand opkwamen bij de strand opgang lieten ze net een hele grote vlieger ernaarst op en de jonge paarden sprongen opzij. Komt er een man naar ons toe helemaal over de pis.
hij; Welke asosiale idioten denken jullie wel dat jullie zijn, hier te rijden, je kan je paard niet eens in bedwang houden, en m,n zoontje loopt hier ook.
Dus ik zeg kan zij toch niks aan doen het is geen auto.
hij; Houd je grote smoel anders trek ik je van je paard af!
ik; ja is goed kom maar. (Aangezien die man al 7 kleuren scheet van de paarden, kwam ie toch maar niet)
Halverwege kwam politie met een jeep ons tegemoed rijden, om te vertellen dat we niet op het strand mochten rijden. Dus ik vroeg sinds wanneer want het is hier al jaren zo dat je zomers voor 10 uur en na 7 uur op het strand mag. Nou ze hadden een bord gezien waarop stond dat het niet mocht. Dat klopt wel want dat bord staat bij een paviljoen die 20 meter verder op een speciale standafgang heeft voor ruiters (dat weet ik omdat ik daar gewerkt heb) Dus geen bekeuring,politie van de overkant moeten gewoon beter hun huiswerk doen! ( Ze hadden daarvoor een andere ruiter wel bekeurd)
Dat was goed geslaagd dus!
Maar voordat we het strand opkwamen bij de strand opgang lieten ze net een hele grote vlieger ernaarst op en de jonge paarden sprongen opzij. Komt er een man naar ons toe helemaal over de pis.
hij; Welke asosiale idioten denken jullie wel dat jullie zijn, hier te rijden, je kan je paard niet eens in bedwang houden, en m,n zoontje loopt hier ook.
Dus ik zeg kan zij toch niks aan doen het is geen auto.
hij; Houd je grote smoel anders trek ik je van je paard af!
ik; ja is goed kom maar. (Aangezien die man al 7 kleuren scheet van de paarden, kwam ie toch maar niet)
Halverwege kwam politie met een jeep ons tegemoed rijden, om te vertellen dat we niet op het strand mochten rijden. Dus ik vroeg sinds wanneer want het is hier al jaren zo dat je zomers voor 10 uur en na 7 uur op het strand mag. Nou ze hadden een bord gezien waarop stond dat het niet mocht. Dat klopt wel want dat bord staat bij een paviljoen die 20 meter verder op een speciale standafgang heeft voor ruiters (dat weet ik omdat ik daar gewerkt heb) Dus geen bekeuring,politie van de overkant moeten gewoon beter hun huiswerk doen! ( Ze hadden daarvoor een andere ruiter wel bekeurd)
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Oh die politie ook met hun regels die niet kloppen! Wij zijn ook eens aangehouden omdat we op een "verboden"pad reden, alleen stond er geen bord op de oprit die wij hadden genomen. Gaf dat paard van mijn vriendin mijn paard een duw vooruit, hadden we bijna de politie geplet!
Wel stoer dat Svenna zo'n goede begeleidster is!
Wel stoer dat Svenna zo'n goede begeleidster is!
- Evaliensvenna
- Contacteer:
haha, dit is nog mooier check deze link;
http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=24107
politie auto raakt vast in het zand, en weigerd hulp van jongeren!
http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=24107
politie auto raakt vast in het zand, en weigerd hulp van jongeren!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
leuk he altijd van die mensen die denken dat een paard een soort van aan en uit knop heeft en maar stilstaat wanneer je wilt.
wel leuk dat t goed ging met die jonge paarden
en dat je die agent te slim afwas
ze hebben wel vaker van die slimme acties 
wel leuk dat t goed ging met die jonge paarden

en dat je die agent te slim afwas

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'