Ik kan helemaal niet meer reageren op berichten, onze pc is kapot, of we hebben een nieuwe en die is nog niet bereid om mee tewerken!!
De lessen met Bente gaan niet echt goed, het stikt nog steeds van de dazen en ik kan dus op weinig medewerking rekenen en ik kan het haar niet kwalijk nemen.. Op zich doet ze het netjes hoor, ze luisterd goed naar me, thuis tenminste wel, op de keuring zal het wel een ramp worden, hihi.. Ik heb gelukkig Bart van den Berg zover gekregen dat hij Bente voor mij in draf voorbrengt, die kan ook superhard lopen!! Ben ik heel blij mee.
Nu alleen maar hopen dat ze het laat zien!!
Jeskim staat alleen maar wat in het land te suffen en er wordt niet gereden met dut weer en dat vind ze prima. Wel vaak wassen tegen de jeuk en dat vindt ze nu echt heerlijk..
Jennefer staat bij mijn oom om verkocht te worden en daarna kan ik dus gaan zoeken naar een nieuwe fjord. Het moet een merrie worden, daar was mijn vader het ook wel mee eens.
Ik heb op zich al een leuke gezien,maar helaas kunnen we nu nog geen kopen. In Zwolle staat een lenngard x havstad, 1.48 en zes jaar. Ze kent alleen nog niets. Het leek mij wel wat, heb haar niet gezien, maar we kunnen dus nog niet heen te kijken, want mijn vader moet eerst de kwpn verkopen.
Helaas!!
Nou groetjes Esther..
Argh!!!
Argh!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'