Argh!!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Argh!!!

Bericht door Esther » za 22 jul 2006, 09:43

Ik kan helemaal niet meer reageren op berichten, onze pc is kapot, of we hebben een nieuwe en die is nog niet bereid om mee tewerken!!

De lessen met Bente gaan niet echt goed, het stikt nog steeds van de dazen en ik kan dus op weinig medewerking rekenen en ik kan het haar niet kwalijk nemen.. Op zich doet ze het netjes hoor, ze luisterd goed naar me, thuis tenminste wel, op de keuring zal het wel een ramp worden, hihi.. Ik heb gelukkig Bart van den Berg zover gekregen dat hij Bente voor mij in draf voorbrengt, die kan ook superhard lopen!! Ben ik heel blij mee.
Nu alleen maar hopen dat ze het laat zien!!

Jeskim staat alleen maar wat in het land te suffen en er wordt niet gereden met dut weer en dat vind ze prima. Wel vaak wassen tegen de jeuk en dat vindt ze nu echt heerlijk..

Jennefer staat bij mijn oom om verkocht te worden en daarna kan ik dus gaan zoeken naar een nieuwe fjord. Het moet een merrie worden, daar was mijn vader het ook wel mee eens.

Ik heb op zich al een leuke gezien,maar helaas kunnen we nu nog geen kopen. In Zwolle staat een lenngard x havstad, 1.48 en zes jaar. Ze kent alleen nog niets. Het leek mij wel wat, heb haar niet gezien, maar we kunnen dus nog niet heen te kijken, want mijn vader moet eerst de kwpn verkopen.
Helaas!!

Nou groetjes Esther..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » za 22 jul 2006, 10:39

Hihi Bente de puber :D Ach gaat vast goed komen woensdag!
En Lenngard x Havstad klinkt leuk...alleen jammer dat ze nog niks kent.
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Vera

Bericht door Vera » za 22 jul 2006, 14:42

hopelijk voor jou word ie dan snel verkocht, zodat je je fjord kan kopen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
DaphneT

Bericht door DaphneT » za 22 jul 2006, 14:58

Aah... arme jij! Het komt vast goed woensdag met de kleine dondersteen! Ik zal heel hard voor je duimen. Veel succes alvast!
Charret

Bericht door Charret » di 25 jul 2006, 13:11

Heb je al serieuze bieder gehad op Jennefer? Waarom kies je voor een merrie? Ben ik wel benieuwd naar :D
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie