Já!
Want mijn poonie en ik zijn officieel M1+2, we kunnen nog een heleboel beter doen maar we gaan nog steeds vooruit

Het is vakantie en mooi weer, ik werk parttime als vakantiekracht bij de thuiszorg en een minimaal aantal uren bij de gamma omdat ik heb besloten dat vakantie leuk moet zijn.
Verder ben ik gister voor het eerst alleen naar een voor mij nieuwe omgeving gereden met de auto (wat voor mij een hele prestatie is

Verder zijn de tijden ideaal namelijk van een uur of 8 tot vier. En zo wordt het door mij bijna voor onmogelijk gehouden toch nog mogelijk:
Ik ga naar het derde jaar van het HBO, nog steeds maatschappelijk werk en dienstverlening, heb een stageplaats mét vergoeding, waardoor ik minder uren hoef te werken bij m'n bijbaan en dus evengoed, al is het wat minder, tijd heb voor m'n paardjes, vriendje en sociale leven.
En dan lijkt bijna alles wat er goed of fout kan gaan besproken en goed te gaan blijk ik hele Zanouk te vergeten...
Maar ook daar gaat het goed mee

Na wat getwijfel over het wel of geen hoef op die brug zetten liep ze eigenlijk vrij vlot door. Halverwege bleef ze nog even 'snurkend' met d'r neus zo'n beetje in de brug staan maar na een minuut of 5 kwam mevrouw hinnikend aan de overkant uit. Gek paard.
Daarna nog wat brievenbussen, vuilnisbakken, jackrussels, tractors, wielrenners, hoopjes riet, hoopjes grond, plasticjes in de sloot en koeien in het land te hebben getrotseerd zijn we weer omgekeerd en liep ze, alsof ze nooit anders heeft gedaan, zo over het witte bruggetje heen, wederom hinnikend naar d'r moeder, het erf weer op.
Vanochtend, toen ik d'r naar het land bracht, (mevrouw is op een nachtje-bak-dieet) bedacht ik dat ik er net zo goed op kon gaan zitten, dus weer zonder alles wat veilig schijnt te zijn bij paardrijden op m'n jonge levensgevaarlijke onervaren poonie gaan zitten en jawel, met beetje geklik en 'drrraf' hebben we voor het eerst samen een stukje (zeer onverantwoord :wink ) gedraafd!

Nou samengevat, alles gaat gewoon goed, ben al angstvallig aan het bedenken of ik niet iets heel erg belangrijks aan het vergeten ben ofzo maar ook dat kan ik nog niet bedenken dus ik denk dat ik er maar mee stop...
En oh ja, bijna vergeten, we gaan ook nog pannekoeken eten

(nu stop ik met mijn alles-gaat-goed-verhaal voordat het irritant wordt en jullie denken dat ik me bij een of andere sekte heb aangesloten waarvan ik ontzettend 'blij-blij-blij' wordt)