Drie maanden geleden werd ze onregelmatig. Dat ging al gauw over in kreupelheid. Ze heeft een tijd stil gestaan (alleen op de wei gelopen), begin juni mocht ik weer een kwartier met haar aan de hand stappen. Naar een paar weken er voorzichtig op, alleen stappen. Ze ging goed vooruit en toen we mochten draven ging het nog beter. De eerste paar keer was ze totaal uit evenwicht en leek het nergens naar, maar al gauw was ze weer in balans. Het tempo ging omhoog en ze is er nu al 3x in galop vandoor gesprongen

Ze liep dus goed, alleen ze wilde niet ontspannen! Ik kon vragen wat ik wilde, er kwam nauwelijks reactie, eerder protest. Is opzich niet zo raar want ze zal door de rustperiode e.d. aardig vast zijn geworden in de rug. Vandaag mezelf toch een schop onder m'n kont gegeven en doorgezet!! In stap weer weinig reactie, maar na wat voltes en achtjes en goed vragen in draf ging het koppie naar beneden!!

Nic zal morgen wel spierpijn hebben, maar hopelijk gaat het zaterdag weer zo fijn. Heb er nu weer alle vertrouwen in