Gisteren na het enten de VA maar even gevraagd om oa de tanden even na te kijken en ja hoor: flinke haken

's Avonds nog wat gestapt met mijn instructrice, en wat een verschil

De vervolgafspraak staat alweer voor over 6 maanden, dan wil de VA hem terug zien. Voortaan gewoon gelijk met de enting een tandencheck. Paardentandarts vind ik van die afzetterijKelly schreef:Oef ja.. haken, daar kunnen ze inderdaad echt last van hebben.
Eigenlijk moet je je paard ieder jaar na laten kijken.
Haken kunnen ze namelijk blijven krijgen.
Taco wordt ook gewoon door de VA nagekeken hoorEllebel schreef:De vervolgafspraak staat alweer voor over 6 maanden, dan wil de VA hem terug zien. Voortaan gewoon gelijk met de enting een tandencheck. Paardentandarts vind ik van die afzetterijKelly schreef:Oef ja.. haken, daar kunnen ze inderdaad echt last van hebben.
Eigenlijk moet je je paard ieder jaar na laten kijken.
Haken kunnen ze namelijk blijven krijgen.
Netjes RoosPablo schreef:Pablo word al jaren nagekeken door Hans Ruijgrok en dit jaar was het de duurste behandeling ooit (wel 10 euro) Dus oplichters is maar net wie je mee maakt..
wij hebben ook hans en ik ben gemiddeld ook een tientje per paard kwijt en de dierenarts rekend zo ie zo al 35 euro voorrijkosten plus de behandeling. Dus hoe zo oplichter om de tandarts te laten komen.Ellebel schreef:Netjes RoosPablo schreef:Pablo word al jaren nagekeken door Hans Ruijgrok en dit jaar was het de duurste behandeling ooit (wel 10 euro) Dus oplichters is maar net wie je mee maakt..
. Ik rekende 25 euro af voor het vijlen dus was erg tevreden. Hier in de buurt komt een tandenfee of nog zoiets zweverigs en dan kun je gewoon al 75 euro consult betalen.