Slankie is nu dikkie dik

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Wodan
Moderator

Slankie is nu dikkie dik

Bericht door Wodan » za 15 jul 2006, 08:33

Wat kan je paard dik worden als hij een paar weken niet zo intensief heeft gelopen. Zo als bekend rijd ik Wodan deze maanden hooguit 1 keer per week.
'smorgens zet ik hem wel op het land en dan ziet hij er goed uit, maar nu kwam ik 'savonds ook en mijn god wat een dikkerd is het dan toch. :o
Ik weet nog dat ik in april dacht dat Wodan niet meer dik kon worden en alleen maar bleef afvallen en zelf met 2 kilo voer p/d kwam er niet zoveel aan. Maar nu hij hooguit 4 keer per week loopt is hij tonnetje rond!
Singel zit nu weer 2 gaatjes losser als normaal. 2 kilo voer krijgt hij ook al 2 maanden niet meer, maar toch groeit hij dicht.

Heb hem gisteren flink aan het werk gezet en hij liep heerlijk. Mooi ontspannen halsstrekken. Zelfs in galop ging dat en wow toen voelde ik die achterhand echt mooi ondertreden. Ik ben blij dat Juliette hem ook lekker rijd en hij ook bij anderen ontspannen gaat lopen.
Zondag nog een extra lange buitenrit samen maken dat scheelt weer wat kilo's :D
Wodan en ik M1+10
Mir

Bericht door Mir » za 15 jul 2006, 10:53

Aan de ene kant oppassen als hij zo aankomt maar aan de andere kant fijn dat hij weer dikker wordt dus! Mijn fjordje moest het ook echt van de zomermaanden hebben, ik werd wel eens ongerust als ik zag wat ze allemaal vrat en veel te weinig of niet groeide ervan!
Maar ook leuk dat Wodan zo lekker loopt, dit vraagt om rijfoto's O:) !!
Anna

Bericht door Anna » za 15 jul 2006, 19:14

Ach Ester met wat trainen is het er zo weer af. Tasja staat nu ook savond samen met Zanouk ik de zandbak want anders groeien ze ook dicht
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Lies

Bericht door Lies » ma 17 jul 2006, 06:16

Fijn dat hij evengoed zo lekker loopt terwijl je er zelf wat minder op rijd!
En inderdaad, die kilo's kunnen er zo aan zijn maar ook zo weer af...
Don't believe everything you think
Plaats reactie