'Bella', Janna, Anneke, Gerrit, Anton en Zizoran meeting O:)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Lies

'Bella', Janna, Anneke, Gerrit, Anton en Zizoran meeting O:)

Bericht door Lies » wo 12 jul 2006, 06:48

Een completere titel kon ik niet bedenken...
Oh jawel het broertje van Zizoran had er nog bij gekund maar ik ben z'n naam een beetje kwijt :o (wat hem niet minder lief/leuk maakt overigens :D )

Maar goed, we hebben heerlijk ruim twee uur in de auto gezeten de heenweg. Om negen uur zouden Anneke en Gerrit me komen ophalen.
Om vijf over negen werd ik wakker. 'Oh ja ik had m'n wekker om acht uur per ongeluk helemaal uitgedrukt en had besloten nog even te blijven liggen en niet in slaap te vallen.'
Nóóit doen Nienke, dat weet je toch inmiddels wel?
Maar goed, gelukkig heb ik, wanneer ik me heb verslapen er opeens géén moeite meer mee om uit m'n bed te komen, dus stond ik binnen 5 seconden naast m'n bed, spittend in de kleren die door mijn kamer zwerven.
Plens water in m'n gezicht, tanden gepoetst en brood smeren.
Wat op bleek te zijn. Néé! Nienke kán niet zonder ontbijt :( Maar goed, het scheelde ook weer tijd, en Anneke en Gerrit stonden (gelukig iets te laat) toch voor de deur.
Onderweg bij de BP maar even een broodje en een fles water gehaald.

Goed, het ging over de meeting he?
Nou na wat files en dergelijke kwamen we steeds minder auto's tegen en steeds meer water en weilanden. Aangezien ik een tijdje geleden al vernomen heb dat er geen ov in de buurt van Bart komt, moesten we wel goed gaan (mevrouw Tomtom klaagde ook niet trouwens).

Toen we aankwamen waren Annabel en Janna Zizoran aan het opknappen (waar ruim een uur later niets meer van te zien was). Daarna hebben we even veulentjes bewonderd, bedacht dat het voor Tasja ook wel weer leuk zou zijn maar ook bedacht dat Anneke een eventueel veulen toch weer niet weg zou doen (wat van mij ook niet zou mogen O:) ) Bart kwam nog even langs, vroeg ons nog op de koffie maar daar was geen tijd voor geloof ik aangezien we op de terugweg liever níet in de file wilde staan.
Daarna werd Anton gepoetst en opgezadeld en ging Annabel even rijden. Ondertussen heb ik her-uitgevonden hoe zo'n verstelbare casco-cap-met-draaiknop ook alweer werkt (inderdaad: draaien, maar wel de goede kant op...).
Ik heb het gister niet gezegd dus doe het nu nog maar even Annabel: Ik vond dat je Anton heel rustig en ontspannen reed en dat je lekker bleef zitten. (iets waar ik in de galop toch wel wat moeite mee had O:) )
Daarna heb ik nog even gereden en eigenlijk viel het me alles mee. Vooraf bedacht ik me namelijk nog even dat ik eigenlijk alleen nog maar op Tasja, Tasja en Tasja rijd (nog meer meeting-paarden in de aanbieding mischien? ;) ) maar Anton bleek niet niet verkeerd te zitten. Fijne gangen, luisterde goed naar de hulpen alleen wat minder 'soepel' qua buiging maar ach, als dat alles is :D
Hij was vooral ook ontzettend braaf, heeft geloof ik 'wel' twee keer een beetje aandacht van merries gevraagd en that's it.
Gerrit heeft de foto's gemaakt die ik vanmiddag krijg, ga bekijken (en selecteren O:) ) en dan hier neer ga zetten...
Al met al vond ik het erg leuk om een keertje langs te komen en zoals gister al gezegd, Janna en Annabel, als jullie een keer een Tasja-Zanouk meeting willen houden zijn jullie welkom hoor!
Oh en er schiet me net een briljant plan te binnen, mocht Bart nou bedenken dat hij toch wel wat meer merries in Noord Holland wil laten dekken, we hebben hier wel een stalletje vrij hoor O:) ;)
Don't believe everything you think
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 12 jul 2006, 08:29

Klint als een super geslaagde dag zeg!
Ben benieuwd naar de komende foto's!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 12 jul 2006, 08:33

hahaha, top Nienke...en dankje wel...en ook van deze kant opmerking, die ik gister niet meer gemaakt had: Vond dat je Anton érg lekker aan het lopen had en perfect de knopjes (voor zover die aanwezig zijn tenminste) wist te vinden. Je had m vrij snel goed door, petje af! Tja en die galop...daar is hij ook wel gevalletje apart in, daar neemt hij het 'uitproberen' zelf ook even in handen :=.

En zal Bart doorgeven dat als hij een filiaal in NH wil beginnen hij even contact moet zoeken met jou :P

Tot slot: Ga zeker eens op die uitnodiging in! :D

ps. Broertje van Zizoran is Ziziphus (oftewel 'kleine dikke toddy') en je vergeet haast die paar aaien over Rein hahaha.
Geluk is de vrucht van intens werk
janna
Contacteer:

Bericht door janna » wo 12 jul 2006, 08:33

Het was ook zeer gezellig, jammer dat Zizoran bedacht had dat hij maar weer in zijn stal moest gaan liggen. (zodat hij er weer uit zag als een strontmonster maarja) 8)7
Nienke ik vond dat je anton echt lekker aan het lopen had, je pakte hem goed aan ....Top.. +:)+
Het was erg gezellig en was de terugreis nog een beetje soepeltjes verlopen??

*edit*
Oh enne ik kom zeker nog eens met me zus rondsnuffelen...
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Hilde

Bericht door Hilde » wo 12 jul 2006, 09:28

Ohh,wat klinkt dat leuk die meeting!
Heerlijk joh,dat je anton nog gereden hebt.........
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » wo 12 jul 2006, 09:34

Kan me zo een beetje voorstellen hoe Zizoran er uit heeft moeten zien..... O:)
Maarre leuke dag dus! Ben benieuwd naar de pics!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » wo 12 jul 2006, 10:44

Ben benieuwd naar de foto's!
Was wel een gezellige dag dus..
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » wo 12 jul 2006, 15:09

Geslaagde dag hebben jullie gehad. Ben benieuwd naar de foto's.
Wodan en ik M1+10
Anna

Bericht door Anna » za 15 jul 2006, 19:22

Beetje late reactie maar het was een hele gezellige middag hoor en we doen het zeker nog een keer over
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Plaats reactie