Zaterdag is de keuring en ze is te dik

Nu rij ik dan toch nog 2 daagjes, om dan maar een pondje kwijt te raken van de kilo's. Alles is beter dan niks he.
Ze is momenteel namelijk weer beter

Haar zonnenallergie speelde weer op, ze rageerde niet zo snel meer op de medicijnen die ze vorig jaar had en waarmee het gelijk over was.
Nu heeft ze andere gekregen en na een paar weken vertoont ze eindelijk geen verschijnselen meer en gaat het weer goed met haar
Dus ik haar opgezadeld vandaag en erop gaan zitten en ze was stijf

Oah na een paar drafrondjes en wat galop kon ze pas fatsoenlijk lekker draven. Ik heb haar alleen maar losgelaten voor, snufferd over de grond, lekker over de rug, voor de rest niks gevraagd. Want dat ging toch niet.
Minouk kan ik momenteel niet rijden. Haar schimmelinfectie is nog steeds niet over, ze zit nu vol met bulten op haar hals, schoft & schouders en heeft een ei van een bult onder haar buik zitten. Ze zijn nu geënt door de DA en we hebben nieuw spul gekregen om haar mee te wassen. De andere 2 zijn gelukkig 'clean' verklaard.
Ik hoorde dat ze afgelopen week wel weer wat uitprobeerd heeft bij een andere ruiter, ze is gaan liggen onder het werk. Heeft ze nog nooit gedaan! Ben blij dat ze zo lief is met mij erop

Toch mijn meisje