Stijf hoor!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Yvette_Minouk

Stijf hoor!

Bericht door Yvette_Minouk » do 06 jul 2006, 21:17

Vandaag heb ik voor het eerst, sinds héle lange tijd weer eens op Olette gereden!

Zaterdag is de keuring en ze is te dik O:)
Nu rij ik dan toch nog 2 daagjes, om dan maar een pondje kwijt te raken van de kilo's. Alles is beter dan niks he.

Ze is momenteel namelijk weer beter *o/*
Haar zonnenallergie speelde weer op, ze rageerde niet zo snel meer op de medicijnen die ze vorig jaar had en waarmee het gelijk over was.
Nu heeft ze andere gekregen en na een paar weken vertoont ze eindelijk geen verschijnselen meer en gaat het weer goed met haar

Dus ik haar opgezadeld vandaag en erop gaan zitten en ze was stijf :o
Oah na een paar drafrondjes en wat galop kon ze pas fatsoenlijk lekker draven. Ik heb haar alleen maar losgelaten voor, snufferd over de grond, lekker over de rug, voor de rest niks gevraagd. Want dat ging toch niet.

Minouk kan ik momenteel niet rijden. Haar schimmelinfectie is nog steeds niet over, ze zit nu vol met bulten op haar hals, schoft & schouders en heeft een ei van een bult onder haar buik zitten. Ze zijn nu geënt door de DA en we hebben nieuw spul gekregen om haar mee te wassen. De andere 2 zijn gelukkig 'clean' verklaard.
Ik hoorde dat ze afgelopen week wel weer wat uitprobeerd heeft bij een andere ruiter, ze is gaan liggen onder het werk. Heeft ze nog nooit gedaan! Ben blij dat ze zo lief is met mij erop :D
Toch mijn meisje :+:
Wiesje

Bericht door Wiesje » vr 07 jul 2006, 07:06

Had dat andere ruitertje Noekie dan wel gereden??
Misschien dat ze daarom is gaan liggen? Maar uiteraard niet zo lief van d'r :D

Als het goed is komen we zaterdag even kijken hoe jullie het doen met Olette. Enig idee van tijden al? En moet je haar daar ook onder het zadel laten zien? Succes met nog vlug wat pondjes eraf trainen :D maar Olette is sowieso al mooi om te zien, dus dat komt wel goed !
joske_vuran
Contacteer:

Bericht door joske_vuran » vr 07 jul 2006, 07:08

Zaterdag gaat vast helemaal goedkomen! Ik heb er iig super veel zin in! Ik kan helaas alleen 's morgens komen kijken, want 's middags moet ik werken :( Maarja, ik ben harstikke benieuwd!

En hoe was je vakantie yvette?
:L Vuran :L
Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Leentje

Bericht door Leentje » vr 07 jul 2006, 10:00

pas dan wel op,dat ze zaterdag niet stijf is van het rijden!
zou zonde zijn,als de jury het terug ziet in haar bewegingen.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Charret

Bericht door Charret » vr 07 jul 2006, 15:45

Alies is ook wat stijf zag ik vandaag, maar die heeft dan ook niet veel gedaan. Luiwammes met dit weer :P

Leuk dat je naar de keuring gaat dit weekend! Ik ben benieuwd hoe ze gaat scoren!

En een dikke knuffel voor Minouk!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Yvette_Minouk

Bericht door Yvette_Minouk » vr 07 jul 2006, 16:08

@ Wies: Leuk dat jullie ook komen! 8-)
Dat andere meisje had haar wel gereden, ze was alleen erg moe op het einde en de knopjes moesten haar verteld worden (aanspringen in galop :D ).
Ik weet niet hoe laat we moeten, maar het zal wel ergens eind ochtend zijn. Zitten in de laatste categorieën met Olette & Gaby.
En niet onder het zadel, tenzij ik mooistgaande zou willen rijden.

@ Joske, vakantie was super 8-)

@ Wikke: Nee inderdaad, niet stijf voor zaterdag. Ik heb daarnet ook gereden en ze begint steeds soepeler te lopen juist, dus dat gaat helemaal goedkomen. Lekker losstappen van te voren en gaan met die banaan!
Wiesje

Bericht door Wiesje » za 08 jul 2006, 11:36

noekie schreef:@ Wies: Leuk dat jullie ook komen! 8-)
Dat andere meisje had haar wel gereden, ze was alleen erg moe op het einde en de knopjes moesten haar verteld worden (aanspringen in galop :D ).
Ik weet niet hoe laat we moeten, maar het zal wel ergens eind ochtend zijn.
Ha wijffie, dat knopje voor galop heb ik inderdaad ook eventjes moeten zoeken ja :D

je zult inmiddels wel gemerkt hebben dati k niet geweest ben. Wim moest werken vanochtend en wij (pap en ik) hebben de giergoot in de stal gestort (beton) dus even prioriteit op iets anders gesteld :D
Hoe ging het???
Plaats reactie