Bij de divoza mijn deken dus geruild voor een grotere, jawel maatje 185!! En hij paste.. Gelukkig maar!!
Gisteren de paardjes lekker gewassen, het was lekker warm, dus dat kon!!
Jeskim lekker ingezeept met tea tree shampoo, tegen jeuk.. Daarna sweet itch op de plekken gedaan, haar dekentje op gedaan en de rest in gespoten met anti daas!! Die kon er weer tegenaan.. Het douchen vond ze ook nog best leuk, maar ze moest natuurlijk wel eerst een poosje uit de slang drinken, hihi..
Toen weer lekker is het land en wat bleek, de kleur van de deken was niet goed, nee, i.p.v. glimmend paars moest hij mat bruin worden, hihi.. Dat was ook wel te verwachten, ik was alleen zo stom om er niet aan te denken

Toen Jennefer gedouched!! Die raakt altijd in paniek als ze de anderen moet verlaten, het is dan ook een knotjespaard!! Nou, ja, snel wat afgespoeld en maar weer de wei in met een stevige beschermingslaag..
Na ja, toen moets Bente nog, maar die zal het vertikken om de wei uit te komen.. Dus mijn zus erachter met een zweepje en dat werkte wonderen.. Eerst even voorzichtig haar benen, ze kent het niet, afspoelen met de slang, maar ze vond het niet erg en ik kon haar rug ook gewoon doen. Haar hals vond ze niet zo leuk, maar goed dat moet ze dan maar leren.. Toen nog even wat rondjes over het plein gedaan en mijn zus erbij met een zweepje.. Dat ging best goed, maar de volgende keer geen slippers aan doen, bijna auw!!!!
Groetjes Esther!!!