Om half 11 ben ik met mijn bijrijdster van huis weggegaan om vervolgens om 4 uur weer terug te komen.
We hebben de eerste rit van de trektocht gemaakt en vervolgens nog een heel stel kilometers er bij gemaakt vandaag.
Eerst wat opstartproblemen gehad, maar daarna! Wow wat hebben wij genoten. De eerste stop was Thunder. Een veulentje van 3 jaar terug wat voor mij altijd heel speciaal gebleven is. Het is nu een ruintje. Hij stond samen met een geit maar die is overleden. Nu staat hij dus alleen en weten ze nog niet precies wat ze ermee gaan doen. ik heb wel het aanbod gehad om hem weer terug te halen en misschien doe ik dat ook wel. Hij wist nog erg goed wie ik was en ook Nina herkende hij nog. Toen ik weer weg wou gaan werd hij helemaal gek. Rennen in de wei, bokken steigeren en er het lieftst wel door het draad heen willen. Dat gaat me dan echt aan mijn hart.
Toen toch maar afscheid genomen en doorgereden naar het Koepeltje van Staring. Staring is in deze steek een bekende dichter. Zijn dochter had een theekoepeltje aan de Berkel. Nadat hier jarenlang niet naar om is gekeken is het gebouwtje gerestaureerd en sinds kort weer toegankelijk. De berkel steek je via een voetveer over. Geweldig!
Daarna weer het grote natuurgebied ingereden en daar ook nog heerlijk gereden. Wat is het toch fijn als je een paardje hebt wat zo graag voor je wil lopen!
Wat een geweldig voorproefje op de trektocht!
Wat een geweldig voorproefje op de trektocht!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Wat fijn dat jullie zo lekker gereden hebben 

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'