Dennis zei op een gegeven moment: "wie het eerst wild ziet"! Hij had het nog niet gezegd of we zagen een ree met twee kalfjes (zo heet een jong reetje toch) met een hoog bambi-gehalte! Even stil blijven staan natuurlijk om even van het aangezicht te genieten. Wij weer lekker verder gereden, ik ken de weg in dat bos nog niet maar Dennis kent het op zijn duimpje die is midden in dat bos geboren en getogen. Dennis heeft me dus allerlei fantastische stukken van het bos laten zien. Ik merkte op een gegeven moment aan Mandy dat er iets in de buurt was, ze begon te snuiven en om zich heen te kijken....even goed op letten maar toen zagen we ze....maarliefst 7 edelherten (er zit een rust gebied voor het edelhert in het bos). Ik heb al zat reeen gezien in mijn leven maar edelherten had ik in het wild nog nooit van dichtbij gezien. Zo ontzettend groot met indrukwekkende geweien. Ook hier zijn we maar even stil blijven staan om ervan te genieten!! Het is ook zo gaaf dat die dieren niet wegrennen omdat ze niet bang zijn voor de geur van de paarden dus we konden ze echt goed bekijken. Echt zoooo gaaf!!!
En op dat soort momenten heb je natuurlijk geen camera bij je

We kwamen trouwens ook nog een zwijn tegen ook heel gaaf om te zien maar daar heb ik toch altijd gemengde gevoelens bij.
Mandy heeft ook echt punten bij me gescoord, wat een heerlijk paardje om mee in het bos te rijden. Het was wel even wennen want ze is een stuk kleiner dan Ros en toen Ros net weer terug was (ik was weer KWPN'ers gewend) had ik al zoiets van waar is de hals??!!!!! En dat gevoel had ik gisteren ook weer even toen ik op Mandy stapte.
Met Dennis en Ros ging het ook super, best een leuke combi die twee. Ros is in het bos gewoon super.
Volgende keer gaat de camera mee!!!