Wikke is Limbo (foto's p. 6)
Re: Wikke wordt Limbo
van harte gefeliciteerd met Wikke. Het is zo mooi dat hij nu eindelijk toch zn huisje gevonden heeft.Is het verhuizen voor hem ook afgelopen. Kan hij lekker in een mini kudde zn dagen verder leven, met alle drukte die erbij hoort.
nog 10 minuten dan is het al vrijdag............
nog 10 minuten dan is het al vrijdag............
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Yes vandaag gaan jullie hem halen succes
-
Wikke, heel veel plezier in Limboland!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Veel succes met ophalen en heel veel plezier met Wikkerdiewakko 

Vandaag een spannende dag! Heel veel plezier!
Vandaag komt Wikke thuis..............
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Nog een paar uurtjes, stuiterdestuiter 
Verwacht niet te vroeg foto's he dames!! We zijn pas tegen 17u thuis denk ik

Verwacht niet te vroeg foto's he dames!! We zijn pas tegen 17u thuis denk ik

aha, dus om 18.00 uur foto's op FW.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
-
Oh ik kom vanavond ook even spieken hoor als dat mag! 

Spannend leuk leuk!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
ehm .....Sjolvir schreef:aha, dus om 18.00 uur foto's op FW.

Nou, zo snel mogelijk in ieder geval

goede reis meiden enne die foto's komen toch zeker wel heel snel he?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

We kunnen bijna niet wachten...
Bijna? helemaal nietNaisven schreef:We kunnen bijna niet wachten...

Nou hij is er hoor!!
Hij liep super braaf de trailer op, begon aan het hooi en we hebben hem verder de hele terugreis niet voelen bewegen.
Thuis van de trailer af, hij moest even kijken waar hij was en ontdekte meteen zijn 2 collega's die even vreemd stonden te kijken dat er een fjord van de trailer kwam.
Daarna mocht Wikke even alleen in de bak, Kobus en Billy liepen in de wei lekker met hem mee.
Toen iedereen elkaar had besnuffeld, gewoon maar de draad open gegooid. Billy wilde meteen even laten weten dat hij de baas was, Wikke liet weten dat hij toch wat leniger is als Oliver en sloeg bijna vol tegen zijn bekkie, dus Billy wist meteen hoe de stand stond, die liep braaf als een hond achter Wikke aan. Kobus snuffelde even aan Wikke, hij wilde volgens mij vooral even weten of zijn grote vriend terug was. Hij stond dan ook even raar te kijken toen hij merkte dat dit toch een andere fjord was, maar leek toch tevreden. Vervolgens gingen ze met z'n drietjes de wei in om.... te gaan eten. Tot zover het spektakel (welk spektakel??). De hele zooi maar brokjes gegeven, ook dat ging prima, iedereen zijn eigen bakje/emmertje, geen probleem.
Er wordt nu lekker door de wei gestiefeld, af en toe moet er even gejaagd worden, maar dat kan ons Heras hekwerk wel aan.
Er komen foto's aan, nog niet zo veel want ik was weer zo briljant geen nieuwe batterij mee te nemen, en die was dus....snel leeg.
Maar morgen in ieder geval weer een dag.
P.s. Heleen, bedankt voor je super lieve kaartje. De knuf is overgebracht. We gaan goed voor hem zorgen!!
En verder iedereen voor de leuke reakties!!!!
Hij liep super braaf de trailer op, begon aan het hooi en we hebben hem verder de hele terugreis niet voelen bewegen.
Thuis van de trailer af, hij moest even kijken waar hij was en ontdekte meteen zijn 2 collega's die even vreemd stonden te kijken dat er een fjord van de trailer kwam.
Daarna mocht Wikke even alleen in de bak, Kobus en Billy liepen in de wei lekker met hem mee.
Toen iedereen elkaar had besnuffeld, gewoon maar de draad open gegooid. Billy wilde meteen even laten weten dat hij de baas was, Wikke liet weten dat hij toch wat leniger is als Oliver en sloeg bijna vol tegen zijn bekkie, dus Billy wist meteen hoe de stand stond, die liep braaf als een hond achter Wikke aan. Kobus snuffelde even aan Wikke, hij wilde volgens mij vooral even weten of zijn grote vriend terug was. Hij stond dan ook even raar te kijken toen hij merkte dat dit toch een andere fjord was, maar leek toch tevreden. Vervolgens gingen ze met z'n drietjes de wei in om.... te gaan eten. Tot zover het spektakel (welk spektakel??). De hele zooi maar brokjes gegeven, ook dat ging prima, iedereen zijn eigen bakje/emmertje, geen probleem.
Er wordt nu lekker door de wei gestiefeld, af en toe moet er even gejaagd worden, maar dat kan ons Heras hekwerk wel aan.

Er komen foto's aan, nog niet zo veel want ik was weer zo briljant geen nieuwe batterij mee te nemen, en die was dus....snel leeg.
Maar morgen in ieder geval weer een dag.
P.s. Heleen, bedankt voor je super lieve kaartje. De knuf is overgebracht. We gaan goed voor hem zorgen!!
En verder iedereen voor de leuke reakties!!!!
oh,ben zo benieuwd naar de foto's.
en fijn dat de kennismaking zo goed ging.
wikke is een allemans vriendje en normaal gesproken niet de leider van de kudde,hij zal wel gedacht hebben,"het valt te proberen,met een beetje machogedrag"
heeft patrice zich een beetje groot kunnen houden?
en fijn dat de kennismaking zo goed ging.
wikke is een allemans vriendje en normaal gesproken niet de leider van de kudde,hij zal wel gedacht hebben,"het valt te proberen,met een beetje machogedrag"

heeft patrice zich een beetje groot kunnen houden?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Ik zal de foto's gewoon hier even bij plaatsen, dat is net zo overzichtelijk he!
Ze staan nu heerlijk relaxed met elkaar te eten in de wei!
Hee, waar ben ik nu?? Mag ik in je broekzak?

Even snuffelen met de nieuwe vriendjes

Morgen komen er nieuwe online!! We gaan morgen met een nieuwe batterij meer foto's maken!!!
Ze staan nu heerlijk relaxed met elkaar te eten in de wei!
Hee, waar ben ik nu?? Mag ik in je broekzak?

Even snuffelen met de nieuwe vriendjes

Morgen komen er nieuwe online!! We gaan morgen met een nieuwe batterij meer foto's maken!!!
ppfff,het doet me meer dan ik had verwacht,"mijn" (zo voelt het toch nog een klein beetje) kerel weer eens te zien....
maar het geeft me ook een gerust gevoel hoor,moet er alleen ff aan wennen,hem hier weer op foto's tegen te komen,dan voel je het gemis weer ff wat sterker dan het al is.
voor de gelegenheid gelijk mijn gebruikersnaam veranderd,anders word het zo verwarrend

maar het geeft me ook een gerust gevoel hoor,moet er alleen ff aan wennen,hem hier weer op foto's tegen te komen,dan voel je het gemis weer ff wat sterker dan het al is.
voor de gelegenheid gelijk mijn gebruikersnaam veranderd,anders word het zo verwarrend

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat fijn dat de reis en 1ste kennismaking met zijn nieuwe maatjes goed is verlopen.
Heel veel plezier met Wikke!
Heel veel plezier met Wikke!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hij had ook even lekker op de trailer met de stang staan te knuffelen, dus zijn manen zitten een beetje pluis
Ik geloof dat hij het wel leuk vindt bij ons. Het klikt erg goed tussen de 3 jongens.

Ik geloof dat hij het wel leuk vindt bij ons. Het klikt erg goed tussen de 3 jongens.