Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Ivonne
Bericht
door Ivonne » za 10 mei 2008, 17:20
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij weg is, mijn schat. Ik mis hem zó! Hij kwam altijd bij me als hij me zag, even knuffelen. Marga wil dat ook wel, maar mag niet van Amiro.......
Ik mis mijn gele patser, zie hem soms nog door de bosjes heen staat treuren in de wei, totdat ik me realiseer dat hij gewoon weg is........
Mijn tranen zijn nog steeds niet op. Dit kreeg ik van een vriendin, Diëgo en mijn lieve Bumper...........ik mis ze beide zó

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » za 10 mei 2008, 18:19
wat vreselijk mooi zeg, de tranen biggelen over mijn wangen

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd 

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » za 10 mei 2008, 19:19
Deze vers ken ik ook alleen waar 'she' staat is vervangen voor 'he'' (hij).
Deze woorden zijn heel persoonlijk voor me en betekenen veel, hopelijk geven ze jou ook rust. sterkte meis het zal lang niet meevallen.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-
Jilly
Bericht
door Jilly » za 10 mei 2008, 19:25
Ongelofelijk mooi gemaakt. Die eindeloze blik van Diëgo past zo bij het water...
Krijg er echt kippevel van

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
-
vosse
-
Contacteer:
Bericht
door vosse » za 10 mei 2008, 20:10
Jeetje meis, logisch dat het je zwaar valt!
Jij hebt alles bij je thuis, je wordt elk moment geconfronteerd met de stal, vind je dat niet vervelend?
Ik ga zo af en toe gewoon even na stal even met de rest tutten, maar ben wel blij dat ik niet continu de stal om me heen heb!
Dikke knuff
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
-
Ivonne
Bericht
door Ivonne » zo 11 mei 2008, 19:09
vosse schreef:
Jij hebt alles bij je thuis, je wordt elk moment geconfronteerd met de stal, vind je dat niet vervelend?
Ik stond nog vaak jankend de oude stal van Jackie uit te mesten, na 11 November stond Diëgo in die stal. Nu vind ik het helemaal moeilijk om die stal te doen. Het voordeel is wel (Marga staat er nu) dat als ik haar vind het evengoed van Marga kan zijn. Toen Jackie overleden was en ik vond een bruine haar ergens in de stal was ik erg verdrietig. Aan één kant vind ik het rot dat ik elke dag naar stal móet, aan de andere kant geeft het me ook troost en afleiding, kan erg van Marga, Amiro en Baranna genieten. Maar als ik ze dan in een ander stuk wei gedaan heb denk ik wel:"wat had Diëgo hier nog graag gelopen". En ik zie hem echt nog steeds door het blad aan de bomen in de wei staan, ik zie echt een gele vlek door de bladeren op de plek waar hij de laatste tijd altijd stond. Het was gewoon een obsessie voor me, ik ging om het half uur kijken of hij stond te eten of stond te treuren. Wat dat betreft heb ik een stuk meer rust nu, maar wel veel verdriet.................. Maar jij weet als geen ander hoe dit voelt

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
vosse
-
Contacteer:
Bericht
door vosse » ma 12 mei 2008, 08:02
Lovemischa schreef:vosse schreef:
Ik stond nog vaak jankend de oude stal van Jackie uit te mesten, na 11 November stond Diëgo in die stal. Nu vind ik het helemaal moeilijk om die stal te doen. Het voordeel is wel (Marga staat er nu) dat als ik haar vind het evengoed van Marga kan zijn. Toen Jackie overleden was en ik vond een bruine haar ergens in de stal was ik erg verdrietig. Aan één kant vind ik het rot dat ik elke dag naar stal móet, aan de andere kant geeft het me ook troost en afleiding, kan erg van Marga, Amiro en Baranna genieten. Maar als ik ze dan in een ander stuk wei gedaan heb denk ik wel:"wat had Diëgo hier nog graag gelopen". En ik zie hem echt nog steeds door het blad aan de bomen in de wei staan, ik zie echt een gele vlek door de bladeren op de plek waar hij de laatste tijd altijd stond. Het was gewoon een obsessie voor me, ik ging om het half uur kijken of hij stond te eten of stond te treuren. Wat dat betreft heb ik een stuk meer rust nu, maar wel veel verdriet.................. Maar jij weet als geen ander hoe dit voelt

Ik snap je heel goed meid!!
Dikke knuff
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
-
Kimmes
-
Contacteer:
Bericht
door Kimmes » vr 16 mei 2008, 14:44
Ik lees dit nu pas
Wat vreselijk allemaal. En zo snel achter elkaar.
Hopelijk vind je wat rust
Heel veel sterkte

-
colunder
Bericht
door colunder » vr 16 mei 2008, 16:05
heel herkenbaar ivonne!
ik heb ook nog heel lang naar de plek gekeken waar collin dood neer is gevallen!(vanmorgen nog)
ik heb er aan gedacht om er een boom te planten maar de grond is niet van mij en ik denk niet dat de boer het een goed idee vind om een boom midden in zijn wei te krijgen.
maar die plek zal voor mij altijd een herinnering blijven, daar blies hij zijn laatste uit!
heel veel sterkte nog met het verwerken van deze ellende!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004