Wikke is Limbo (foto's p. 6)
Re: Wikke wordt Limbo
Wikke, van harte gefeliciteerd met Dorothea (en andersom natuurlijk).Geniet samen van elkaar en maak samen veel lol. Dorothea, ik zag al dat je veel met hem ging doen, leuk! Woon jij in Horst vlak bij Sevenum??
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ooh wat leuk zeg! Gefeliciteerd met Wikke!

En zo valt alles weer op zijn plek
..prachtig en gefeliciteerd er mee!

Geluk is de vrucht van intens werk
Ja. Of eigenlijk in Meterik, maar Horst is dan net wat bekender.Jankeke schreef:Wikke, van harte gefeliciteerd met Dorothea (en andersom natuurlijk).Geniet samen van elkaar en maak samen veel lol. Dorothea, ik zag al dat je veel met hem ging doen, leuk! Woon jij in Horst vlak bij Sevenum??

maar in ieder geval daar in de buurt ja!!
Geen kwestie van mogen, maar moetenDorothea schreef:Jaaaaaa die was ik nog vergeten!!! (als dat met Wikke ook mag natuurlijk!!DeeDee schreef:Je vergeet een zeer belangrijk stuk in dit lijstje. Meelopen in de bruidsstoet van een of andere FWer
Kei gaaf dat jullie hem gekocht hebben. Heel veel plezier met hem. Ik kom snel langs (als dat mag tenminste)
)
En natuurlijk ben je welkom!!

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Wat goed om te horen! Klinkt echt alsof hij zn plekje nu gevonden heeft 

Dat is nog eens goed nieuws! Voor jullie, voor Wikke, voor Heleen en voor het huidige baasje.
Heel veel plezier met Wikke!
Heel veel plezier met Wikke!
Ah jeej wat super tof zeg!
Veel plezier met Wikke!
Veel plezier met Wikke!
nu maar hopen dat 3x idd scheepsrecht is en hij mag blijven, ga je zijn naam veranderen???
Nee hoor! Wikke blijft Wikke.Carolinef schreef:nu maar hopen dat 3x idd scheepsrecht is en hij mag blijven, ga je zijn naam veranderen???

wat geweldig zeg dat wikke nu zon mooi nieuw thuis heeft gevonden bij een FWér 

Vind het zo fijn voor Wikke! Aan jullie weet ik wel zeker dat hij mag blijven tot in lengte van dagen!
En aan Wikke, Wikke wonen in Limbo land is zo erg nog niet hoor, mijn madameke komt er weg en die vond het prachtig. En wonen bij Dorothea is al helemaal niet erg, die gaat voor je door het vuur, als jij dat voor haar gaat doen.
Hoop dat jullie samen veel plezier gaan bleven.
En aan Wikke, Wikke wonen in Limbo land is zo erg nog niet hoor, mijn madameke komt er weg en die vond het prachtig. En wonen bij Dorothea is al helemaal niet erg, die gaat voor je door het vuur, als jij dat voor haar gaat doen.
Hoop dat jullie samen veel plezier gaan bleven.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Dominique: wat een lief berichtje!! Dankjewel 
Aan de rest: wat ontzettend leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Wij ook hoor
Staan nu al te stuiteren om hem vrijdag te gaan halen. Kobus en Billy al ingelicht
Die zijn ook blij. Trailer hebben we vandaag de verlichting al nagekeken, je kan niet vroeg genoeg beginnen 

Aan de rest: wat ontzettend leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Wij ook hoor

Staan nu al te stuiteren om hem vrijdag te gaan halen. Kobus en Billy al ingelicht

nog een paar nachtjes en dan is het zover 

morgen de grote dag!
veel plezier dames,en geef hem een hele dikke knuffel van mij.
veel plezier dames,en geef hem een hele dikke knuffel van mij.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Dat zullen we zeker doen!!
De trailer is ok, de wei is weer klaar voor een fjordje (een stukje voorgegeten door Kobus en Billy).
We hebben er super zin in in ieder geval (al is het voor zijn huidige baasje wel een moeilijke week geweest).
Morgen volgt uiteraard verslag met foto's!!

De trailer is ok, de wei is weer klaar voor een fjordje (een stukje voorgegeten door Kobus en Billy).
We hebben er super zin in in ieder geval (al is het voor zijn huidige baasje wel een moeilijke week geweest).
Morgen volgt uiteraard verslag met foto's!!

- kristelhans
oooh leuk! Heel veel plezier morgen en dat de nacht maar snel voorbij is! 

ik kan niet wachten op de foto's 

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
In 1 woord geweldig!!! Gefeliciteerd!
Wikke krijgt het super bij jullie en Heleen kan weer lekker slapen 's nachts
Veel foto's plaatsen hoor!
Wikke krijgt het super bij jullie en Heleen kan weer lekker slapen 's nachts