Bo, Update.. Toch wezen kijken snel..
- Thessa Keizer
- nancy imka
He Amber, goed van je joh dat je geweest was. Ik zei nog herriner haar anders zoals je haar gekent hebt. Maar ja als je spijt krijgt is het te laat. En ook al is ze mager het blijft toch jou Bo!
Ze zal het wel fijn gevonden hebben toen ze je zag, ik ben er namelijk van overtuigt dat paarden je wel herkennen. Zeker na de tijd dat je haar gehad hebt. En het helpt jou idd misschien met het verwerken, je hebt nu voor je zelf gezien dat ze idd erg ziek was. Niet dat het leuk is maar je weet nu echt dat het het beste is zonder dat je je altijd blijft afvragen hoe was dit of had ik maar dat!
He meid als ik iets voor je kan doen hoor ik het wel,
Sterkte
Ze zal het wel fijn gevonden hebben toen ze je zag, ik ben er namelijk van overtuigt dat paarden je wel herkennen. Zeker na de tijd dat je haar gehad hebt. En het helpt jou idd misschien met het verwerken, je hebt nu voor je zelf gezien dat ze idd erg ziek was. Niet dat het leuk is maar je weet nu echt dat het het beste is zonder dat je je altijd blijft afvragen hoe was dit of had ik maar dat!
He meid als ik iets voor je kan doen hoor ik het wel,
Sterkte

Jeetje Amber ik lees het nu pas. Wat sneu zeg...We hebben het er wel eens over gehad dat het niet zo goed ging en de rompslomp daar omheen. Getverderrie. Bedenk je wel dat het voor Bo nu waarschijnlijk veel beter is als ze al ernstige problemen had met haar nieren en lever. Arm diertje. 

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Cindy+Uniek
Bedankt allemaal.. Had het om 8 uur vanochtend even moeilijk.
Ik voel me aan ene kant wel schuldig. Door het veulen heeft ze zichzelf nooit meer kunnen herstellen, DA zegt dat het al sinds geboorte is en altijd maar bezig was om zichzelf 'goed' te houden. Het veulen was de druppel om maar even te zeggen.. Het had alleen vroeg of laat toch wel naar voren gekomen.
Ik voel me aan ene kant wel schuldig. Door het veulen heeft ze zichzelf nooit meer kunnen herstellen, DA zegt dat het al sinds geboorte is en altijd maar bezig was om zichzelf 'goed' te houden. Het veulen was de druppel om maar even te zeggen.. Het had alleen vroeg of laat toch wel naar voren gekomen.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
hoe had jij het moeten weten??Amber_ schreef:Bedankt allemaal.. Had het om 8 uur vanochtend even moeilijk.
toen ze bij jou kwam kon je dr toch zowat rollen??

en niet eens drachtig...
zou me daar dus ook ZEKER niet druk om maken lieverd!!!
heb om 8 uur inderdaad aan je gedacht...
raar he?
knuffeltje

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ik lees het nu allemaal pas!!
Wat een vreselijk nieuws.....
Erg knap dat je nog bij haar bent geweest,heb je toch afscheid kunnen nemen,he?
Dapper hoor,een mooie laatste eer aan Bo dat ze je nog even heeft kunnen zien!
Paarden herkennen mensen zeker wel,hoor!!
Heel veel sterkte.........
Wat een vreselijk nieuws.....
Erg knap dat je nog bij haar bent geweest,heb je toch afscheid kunnen nemen,he?
Dapper hoor,een mooie laatste eer aan Bo dat ze je nog even heeft kunnen zien!
Paarden herkennen mensen zeker wel,hoor!!
Heel veel sterkte.........
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!