nee haha ik laat hem in die waan natuurlijk.
maar aangespannen lijtk meer op autorijden ofzo.
nou heb ik ook een mega huifkar dat moet heel vreemd gaan wil ik daar uit vallen of met kar en al vallen ofzo. En lynda is heel rustig voor de huifkar. als ik erop zit kan je toch makkelijker versnellen of wegspringen ofzo dan wanneer je tussen een lamoen loopt en iets zwaars trekt.
en dat ik inkomsten uit die huifkar haal speelt misschien ook mee voor chris.
9 maanden niet paardrijden...
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: 9 maanden niet paardrijden...
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
gefeliciteerd!
Waarom rijd je dan 9 maanden niet? ik heb tot 8 weken voor de geboorte gewoon gereden, daarna kon ik er niet meer opkomen. Uiteraard wel een braaf paard en geen paarden beleerd in die tijd.
Waarom rijd je dan 9 maanden niet? ik heb tot 8 weken voor de geboorte gewoon gereden, daarna kon ik er niet meer opkomen. Uiteraard wel een braaf paard en geen paarden beleerd in die tijd.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik begrijp je volledig hoor! Ik durfde ook gelijk niet meer te rijden toen ik wist dat ik zwanger was van Steyn. (al heeft jouw man dat gevoel dan). Ik had Justin die erg pittig was, en Dokie van 1.72 en mega breed. Ik zou mezelf het NOOIT vergeven als ik er tijdens de zwangerschap af zou flikkeren. Die 9 maanden niet rjiden waren me Steyn erg waard.
Met Finn lag ik al met 7 weken in het ZK dus ook maar gelijk gestopt, uhm.
Inderdaad, hou je man maar te vriend, straks lekker met je kleintje in de wagen naast je eigen bak je paardje rijden, die tijd vliegt voorbij.
Al begrijp ik degene ook die gewoon doorrijden hoor, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Met Finn lag ik al met 7 weken in het ZK dus ook maar gelijk gestopt, uhm.
Inderdaad, hou je man maar te vriend, straks lekker met je kleintje in de wagen naast je eigen bak je paardje rijden, die tijd vliegt voorbij.
Al begrijp ik degene ook die gewoon doorrijden hoor, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Gefeliciteerd