Ik ben hem kwijt mijn allerliefste Fedor
Re: Ik ben hem kwijt mijn allerliefste Fedor
Jeetje,heel veel sterkte toegewenst!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat een naar bericht.. Heel veel sterkte met het verlies..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Oh wat erg!
Na 20 jaar je maatje verliezen lijkt me vreselijk, heel veel sterkte.

Jeetje meis wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte toegewenst!
Heel veel sterkte toegewenst!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Heel veel sterkte 

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
heel veel sterkte
Bedankt voor alle lieve reacties dat doet mij goed.
Er heerste vandaag wel een hele rare sfeer onder de paarden, volgens de dierenarts merken de paarden er niet zoveel van.
Heb nog gevraagd of het nodig was dat zijn broer afscheid van hem nam maar dat is in de paardenwereld niet nodig heel apart om te zien Fedor en Foss zijn 25 jaar samen geweest en Foss gaat gewoon verder of er niks aan de hand is.
Het is gewoon nog zo onwerkelijk 20 jaar samen dat is de helft van mijn leven gelukkig heb ik nog genoeg mooie foto's van hem.
Er heerste vandaag wel een hele rare sfeer onder de paarden, volgens de dierenarts merken de paarden er niet zoveel van.
Heb nog gevraagd of het nodig was dat zijn broer afscheid van hem nam maar dat is in de paardenwereld niet nodig heel apart om te zien Fedor en Foss zijn 25 jaar samen geweest en Foss gaat gewoon verder of er niks aan de hand is.
Het is gewoon nog zo onwerkelijk 20 jaar samen dat is de helft van mijn leven gelukkig heb ik nog genoeg mooie foto's van hem.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Niet alleen fotos, maar ook 20 jaar aan herinneringen die je altijd bij zullen blijven. Sterkte!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Jeetje wat erg meid! Heel veel sterkte ermee 

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
* 02-05-2001 † 05-02-2012
Ow wat erg na 20 mooie jaren wat zal dat moeilijk zijn zeg
Heel veel sterkte met dit grote verlies

Heel veel sterkte met dit grote verlies

Wat erg, wat moet dat moeilijk zijn na zoveel mooie jaren.. Heel veel sterkte toegewenst met dit gigantische verlies
- Senna&Cajra
Veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet 

Ik had niet verwacht dat het verlies mij zo zwaar zou vallen het was zo onverwachts dat ik het niet kon zien aankomen, en daar sta je dan moet je een keus maken heb een hele goede dierenarts die heel eerlijk en oprecht is.
De woorden die hij zei waren, dit kan niet meer hij heeft zoveel pijn en aangezien de kans op een operatie 0% was en zijn leeftijd 25 had ik maar 1 keus haal hem uit zijn lijden anders ben je egoisties.
Heel hard maar wel de waarheid en dat wardeer ik in mijn dierenarts, ik wil geen kasplantje maar een paard met een waardig leven.
Nu weer even de schouders eronder want er zijn er nog meer die mijn aandacht willen dus met deze mooie dag ga ik genieten van al het moois wat er nog is.
De woorden die hij zei waren, dit kan niet meer hij heeft zoveel pijn en aangezien de kans op een operatie 0% was en zijn leeftijd 25 had ik maar 1 keus haal hem uit zijn lijden anders ben je egoisties.
Heel hard maar wel de waarheid en dat wardeer ik in mijn dierenarts, ik wil geen kasplantje maar een paard met een waardig leven.
Nu weer even de schouders eronder want er zijn er nog meer die mijn aandacht willen dus met deze mooie dag ga ik genieten van al het moois wat er nog is.
http://www.fjorkahoeve.nl
Gelukkig heb je nog wel je andere paarden waar je mee bezig kunt zijn, dat scheelt toch ook wel al maakt het het gemis er natuurlijk niet minder om
Jee wat een rotverhaal ik wens je heel veel sterkte de komende tijd met het verlies van je trouwe paardje.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
- kristelhans
Wat fijn dat je zo op je DA kunt vertrouwen..
Lieve Karin,
Ik hoop dat je snel het een plek kan geven van het verlies van je liefste knuffel, wel erg naar dat het zo plotseling gebeurt is .Ik zie hem nog zo genieten, lekker met z'n allen in de bak en lekker buitenrijden......
Lieverd je bent heel erg goed voor hem geweest, je hebt hem een prachtig paardenleven geven! Hij had zich geen betere kunnen wensen!
Dikke kus Marcha

Ik hoop dat je snel het een plek kan geven van het verlies van je liefste knuffel, wel erg naar dat het zo plotseling gebeurt is .Ik zie hem nog zo genieten, lekker met z'n allen in de bak en lekker buitenrijden......
Lieverd je bent heel erg goed voor hem geweest, je hebt hem een prachtig paardenleven geven! Hij had zich geen betere kunnen wensen!
Dikke kus Marcha

pff heftig... ja grote vriend! ik wens je heel veel sterkte met het verlies
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Heel veel sterkte met dit verlies...
Je weet dat het moment ooit komt,
Maar als het moment daar is, is het moeilijk en doet het veel verdriet. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en kun je je troosten met de gedachte dat je voor Fedor de beste keuze hebt gemaakt
Je weet dat het moment ooit komt,
Maar als het moment daar is, is het moeilijk en doet het veel verdriet. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en kun je je troosten met de gedachte dat je voor Fedor de beste keuze hebt gemaakt
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015