Het ga je goed kleine Willem...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Esther

Re: Het ga je goed kleine Willem...

Bericht door Esther » zo 31 jan 2010, 13:56

nina1993 schreef:
Dreeke schreef:Hij moest me wel gelijk geven toen ik tegen hem zei dat hij naar Willem behoorlijk tekort geschoten is.... maar ja berouw komt na de zonde...
Ik herken dit ook wel een beetje bij mijn vader, die wil het soms wat te lang aankijken, maar in de loop van de tijd ging hij steeds meer op mijn oordeel vertrouwen voor het bellen van een dierenarts. Met een beetje geluk leert je stalbaas hier een beetje van, hij zal vast geen 180 graden omdraaien, maar misschien gaat hij een beetje meer op jouw oordeel vertrouwen.

Het is best moeilijk om ouderwetse opvattingen te veranderen, maar het kan wel. Soms werkt het ook beter om op de portemonnee te spelen dan op het gevoel.

Voor Willem is het in ieder geval heel erg sneu.
Dit herken ik ook wel een beetje.. Mijn vader is ook al wat ouder en dan staan ze daar wel wat anders tegenover.. Maar mijn vader vertrouwd wel meer en meer op mijn oordeel, met Fjella was het mis, Djinty ziek geweest, Tea met haar baarmoeder.. Al is hij ook wel makkelijker geworden aangezien ik het nu zelf betaal, hihi.. Zal ook wel een hoop schelen..

Ik zit eigenlijk ook wel een beetje met eenzelfde dilemma, maar dan nog wat neteliger.. Ik weet nog niet wat ik moet doen, maar ik ga er hier niet over uitweiden..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie