Hoera!!! Balen!! Toch hoera!! update..
- Senna&Cajra
Nou het is zeker hoor, hihi..
Gisteravond hadden mijn ooms gebeld, naja een van de drie dan.. Ze hadden gisteravond van alles uit zitten zoeken en rekenen en het kon dus doorgaan!!
We hebben vandaag meteen gestekt, we hebben het nu in twee stukken verdeeld en een kleine stukje vooraan, als ik dan eentje apart moet voeren o.i.d. kan dat daar..
Er komt een grote drinkton in en ook een grote bak voor het hooi..
De ene helft gaan we nu dus opnieuw in zaaien..
Daarna maar zien..
Mijn vader communceert ook zo lekker.. Maar dat heeft hij altijd al gedaan, heb het niet van een vreemde.. Hij had een keer een nieuwe pony gekocht en toen had hij het ook niet gezegd.. Ik ga 's avonds voeren staat daar ineens een andere knol.. Hij heeft het overigens ook niet gezegd toen hij haar weer verkocht, was wat minder..
Ik liep vanmorgen naar hem toe, zeg, kun je niet even zeggen dat het land doorgaat?? Oh, ehm ja.. Nou het gaat door..
Gisteravond hadden mijn ooms gebeld, naja een van de drie dan.. Ze hadden gisteravond van alles uit zitten zoeken en rekenen en het kon dus doorgaan!!

We hebben vandaag meteen gestekt, we hebben het nu in twee stukken verdeeld en een kleine stukje vooraan, als ik dan eentje apart moet voeren o.i.d. kan dat daar..
Er komt een grote drinkton in en ook een grote bak voor het hooi..
De ene helft gaan we nu dus opnieuw in zaaien..
Daarna maar zien..
Mijn vader communceert ook zo lekker.. Maar dat heeft hij altijd al gedaan, heb het niet van een vreemde.. Hij had een keer een nieuwe pony gekocht en toen had hij het ook niet gezegd.. Ik ga 's avonds voeren staat daar ineens een andere knol.. Hij heeft het overigens ook niet gezegd toen hij haar weer verkocht, was wat minder..
Ik liep vanmorgen naar hem toe, zeg, kun je niet even zeggen dat het land doorgaat?? Oh, ehm ja.. Nou het gaat door..

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gelukkig gaat het door,hoe dan ook jij heb lekker een eigen stukkie land!
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- Anne&Wendie
- Contacteer: