Love me True back on track! Update p2... weer pech!
De vreugde was helaas van korte duur,wat een pech.
Beterschap voor hem.
Beterschap voor hem.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
@Cindy ja dravers mogen alle bescherming dragen die je zelf om zou willen doen. Love me had altijd alleen achterbeenbeschermers, hij had zichzelf namelijk nog nooit aangetikt of geslagen. Maargoed dat wordt nu dus voor standaard een paar schoenen om.....
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Cindy+Uniek
ja dat kan ik me voorstellen!Krista schreef:@Cindy ja dravers mogen alle bescherming dragen die je zelf om zou willen doen. Love me had altijd alleen achterbeenbeschermers, hij had zichzelf namelijk nog nooit aangetikt of geslagen. Maargoed dat wordt nu dus voor standaard een paar schoenen om.....
maar waarom eigenlijk achter been beschermers? die zetten ze toch altijd heel wijd neer?? (of zeg ik nu wat raars hahaha)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
@Cindy nee je zegt niks raars hoor!
Die achterbeenbeschermers zijn erg lang, over het hele achterbeen tot en met de kogel, en beschermen aan de binnenkant. En dat doen ze juist omdat een draver zo wijd loopt, op topsnelheid plaatsen ze de achterbenen nl naast de voorbenen.
Wat je om de voorknieen ziet zitten zijn kniebeschermers omdat sommige dravers zichzelf in de bochten met de knieen tegen elkaar kunnen raken.
Ik zal er even een foto bij zetten (dit is Love me gewoon in training)

Die achterbeenbeschermers zijn erg lang, over het hele achterbeen tot en met de kogel, en beschermen aan de binnenkant. En dat doen ze juist omdat een draver zo wijd loopt, op topsnelheid plaatsen ze de achterbenen nl naast de voorbenen.
Wat je om de voorknieen ziet zitten zijn kniebeschermers omdat sommige dravers zichzelf in de bochten met de knieen tegen elkaar kunnen raken.
Ik zal er even een foto bij zetten (dit is Love me gewoon in training)

- nancy imka
- Senna&Cajra
- Cindy+Uniek
aha okee dat is wel duidelijk ja!
maar als je zo kijkt is het helemaal niet raar dat ze zichzelf in de koten kunnen raken met achter.... hij heeft ijzers om he? dan is het ook maar een kwestie van erlangs gaan....
hoop dat die schoenen dat kunnen voorkomen!
het is wel kl*te zeg, liep tie net weer!
maar als je zo kijkt is het helemaal niet raar dat ze zichzelf in de koten kunnen raken met achter.... hij heeft ijzers om he? dan is het ook maar een kwestie van erlangs gaan....
hoop dat die schoenen dat kunnen voorkomen!
het is wel kl*te zeg, liep tie net weer!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- joske_vuran
- Contacteer:
@Cindy ja dat klopt ze kunnen zich in principe bij een misstap flink raken. Maar bij een volwassen en getraind dier wat een normale loop heeft komt dat niet vaak voor, die kunnen goed op de been blijven. Maar het blijft een risico. Zo heeft Vivaldi in zijn laatste koers een voorijzer inclusief een flink stuk wand afgetrapt en op 3 ijzers gewonnen, terwijl die altijd schoenen draagt....
Het is gewoon een wat risicovollere sport.
@Charret ja dat klopt, hij heeft zichzelf gevangen in de kootholte. Draversijzertjes zijn ook nog eens erg dun en vlijmscherp dus dat wil dan wel...
Het is gewoon een wat risicovollere sport.
@Charret ja dat klopt, hij heeft zichzelf gevangen in de kootholte. Draversijzertjes zijn ook nog eens erg dun en vlijmscherp dus dat wil dan wel...