SCHOKKEND --> DJ update 2 pag. 3
- Cindy+Uniek
nou ja een paard ziet toch niet waar ie in staat! en voor zo'n bedrag maakt ook niet uit!
ziet er wel super uit, alleen heb ik niet de mogelijkheid om in de winter iedere dag erheen te gaan om hem buiten te zetten ofzo?! dat jij zei dat je m dan zelf in de bak of bomenwei kan zetten, maar dat kan ik dus niet?!?!
ziet er wel super uit, alleen heb ik niet de mogelijkheid om in de winter iedere dag erheen te gaan om hem buiten te zetten ofzo?! dat jij zei dat je m dan zelf in de bak of bomenwei kan zetten, maar dat kan ik dus niet?!?!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
er zijn er genoeg die van ver komen. er staat ook een paard en die eigenaresse woont in amsterdam.
ik denk dat er in goed overleg ook wel iemand is die hem los wilt gooien hoor.
trouwens..de eigenaar van mijn oude verzorg friesje heeft pas ook een fjorden veulentje gekocht. nou weet ik niet of het een merrietje of een hengstje is. maar ik weet zeker dat hij je fjordje los wilt gooien als je dat vraagt
ze zijn op die stal echt ontzettend makkelijk met dat soort dingen.
je kan altijd even op een zaterdag langsgaan (dan is de baas er) om een indruk te krijgen en te vragen wat de mogelijkheden zijn.
hoever is het eigenlijk rijden van jou vandaan?
er zijn daar leuke dingen maar ook minder leuke dingen maar ik denk dat je dat op elke stal wel hebt.
ze hebben trouwens een advertentie op marktplaats.
op de middelste foto zie je achterin een wit hek staan met een schuur erachter. dat is de opfokstal.
KLIK
PS ik probeer je dit niet op te dringen hoor. maar ik d8 eraan toen ik je advertentie las.
Ik heb mijn haflingertje vorig voorjaar verkocht en hoor nu ook dat ze hem weer wilt verkopen maar ik heb niet de mogelijkheid om hem terug te kopen helaas..
breekt echt je hart..
trouwens..de eigenaar van mijn oude verzorg friesje heeft pas ook een fjorden veulentje gekocht. nou weet ik niet of het een merrietje of een hengstje is. maar ik weet zeker dat hij je fjordje los wilt gooien als je dat vraagt

je kan altijd even op een zaterdag langsgaan (dan is de baas er) om een indruk te krijgen en te vragen wat de mogelijkheden zijn.
er zijn daar leuke dingen maar ook minder leuke dingen maar ik denk dat je dat op elke stal wel hebt.
op de middelste foto zie je achterin een wit hek staan met een schuur erachter. dat is de opfokstal.
KLIK
PS ik probeer je dit niet op te dringen hoor. maar ik d8 eraan toen ik je advertentie las.
Ik heb mijn haflingertje vorig voorjaar verkocht en hoor nu ook dat ze hem weer wilt verkopen maar ik heb niet de mogelijkheid om hem terug te kopen helaas..
breekt echt je hart..
Share schreef:er zijn er genoeg die van ver komen. er staat ook een paard en die eigenaresse woont in amsterdam.
KLIK
breekt echt je hart..
Is dit op de Galleiweg?
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Cindy+Uniek
*****UPDATE*****UPDATE*****UPDATE*****
ik word vandaag gebeld door een vrouw/meid?! die heeft een D-ponyruin en die komt binnenkort alleen te staan.....
heel groot weiland met schuur erop, niet van haar, maar de eigenaar vond het allemaal niet erg!
in Kesteren (overkant van het water voor mij, maar 20 minuutjes rijden!)
voor 50,- per maand inclusief hooi/stro! dus dat is een mooie prijs dacht ik zo!
om het weiland zit ijzerdraad (ik hoop van die hokjes) en erboven een stroomdraad! dus ook goed tegen zijn ontsnappingsacties
(EN geen prikkeldraad! niet geheel onbelangrijk..)
zij woont op 10 minuten fietsen maar had binnenkort een scooter en zij kan ze dus ook voeren gelukkig!
duimen jullie mee???? ik ben in de afgelopen dagen denk ik bij 20 boeren/stallen geweest waar er uiteindelijk 2 overblijven (1 met prikkeldraad en weinig land en de ander staat hij alleen met groot stukje weiland maar voor 80 per maand, dan zijn er opfokstallen die nog goedkoper zijn!)
ik hoop echt dat ik vanmiddag iets met haar kan afspreken! en dan ga ik morgen waarschijnlijk gelijk even kijken en dan hoop ik dat hij er volgend weekend heen kan!
ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet...... ze heeft geen foto niks van hem gestuurd, hij is nu 2,5 maand weg, heeft een keer wormen bij haar gehad :S en hij moet nog geent worden dus dat doe ik direct als ik hem ophaal...... hij was 21 november precies een half jaar (21 mei)
nou goed, vanmiddag update ik wel weer!!!
ik word vandaag gebeld door een vrouw/meid?! die heeft een D-ponyruin en die komt binnenkort alleen te staan.....
heel groot weiland met schuur erop, niet van haar, maar de eigenaar vond het allemaal niet erg!
in Kesteren (overkant van het water voor mij, maar 20 minuutjes rijden!)
voor 50,- per maand inclusief hooi/stro! dus dat is een mooie prijs dacht ik zo!
om het weiland zit ijzerdraad (ik hoop van die hokjes) en erboven een stroomdraad! dus ook goed tegen zijn ontsnappingsacties

zij woont op 10 minuten fietsen maar had binnenkort een scooter en zij kan ze dus ook voeren gelukkig!
duimen jullie mee???? ik ben in de afgelopen dagen denk ik bij 20 boeren/stallen geweest waar er uiteindelijk 2 overblijven (1 met prikkeldraad en weinig land en de ander staat hij alleen met groot stukje weiland maar voor 80 per maand, dan zijn er opfokstallen die nog goedkoper zijn!)
ik hoop echt dat ik vanmiddag iets met haar kan afspreken! en dan ga ik morgen waarschijnlijk gelijk even kijken en dan hoop ik dat hij er volgend weekend heen kan!
ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet...... ze heeft geen foto niks van hem gestuurd, hij is nu 2,5 maand weg, heeft een keer wormen bij haar gehad :S en hij moet nog geent worden dus dat doe ik direct als ik hem ophaal...... hij was 21 november precies een half jaar (21 mei)
nou goed, vanmiddag update ik wel weer!!!

- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Patricia (Belle)
- Brittlover
- Cindy+Uniek
- Cindy+Uniek
Ik ben het wel een beetje met Yvette eens.yvette schreef:Maar wat ga je dan met hem doen? Want je had hem niet voor niets verkocht toch?
Je had hem niet voor niets verkocht.
Ik snap wel dat je het vervelend vind dat er zo met "jou"veulentje om wordt gegaan.
Maar je kunt ook niet alles houden.
Nu praten we over een veulentje waarvan de kosten (aan en verkoop) niet zo hoog zijn maar stel dat dit was gebeurd met jou bonte paard of met Uniek. Die kun je dan ook niet zomaar terugkopen.
Ik vind het voor jou wel weer leuk dat hij terugkomt maar ik hoop niet dat het straks weer tegen gaat vallen.
Ik wil zeker niet te negtief overkomen maar gaat dit niet allemaal even net iets te snel?
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Cindy+Uniek
ik snap jullie wel hoor maar mijn vriend riep ook gelijk 'dan halen we hem terug' toen heb ik gezegd dat we dat alleen deden als ik niet meer dan 50 euro voor hem kwijt zou zijn.... anders is het voor ons niet te doen nee....
en gelukkig gaat het ook niet om uniek (die zou ook nooit verkocht worden) of om die bonte
Update
het is een mooi groot weiland met schuilstal waar hij met een D-pony ruin van 6 (maar nog erg speels) op komt te lopen!
heel aardig meisje en zaterdag ga ik hem ophalen en naar Kesteren brengen!
de kosten zijn dus idd 50,- per maand dus mooi te overzien!
ben echt zo benieuwd hoe hij eruit ziet..... na 2,5 maand.....
en gelukkig gaat het ook niet om uniek (die zou ook nooit verkocht worden) of om die bonte

Update
het is een mooi groot weiland met schuilstal waar hij met een D-pony ruin van 6 (maar nog erg speels) op komt te lopen!
heel aardig meisje en zaterdag ga ik hem ophalen en naar Kesteren brengen!
de kosten zijn dus idd 50,- per maand dus mooi te overzien!
ben echt zo benieuwd hoe hij eruit ziet..... na 2,5 maand.....