Ydel naar Hermansen! *update*
Het was ook heel gezellig.
Ik heb me staan verbazen hoe groot Ros wel niet was.(en dat uit die kleine Larsto)
Zorro was echt moe aan het einde dus het was maar goed dat we dichtbij huis waren.
Perla en Ydel hadden zich ook perfect gedragen.
Ja en Senna die deed het echt mega braaf voor een paard wat drachtig is en al ong 1 1/2 jaar lekker in de wei loopt.
Ik dacht heerlijk te blijven stappen maar dat vond ze helemaal niet leuk en wilde ook graag een sprintje trekken. En dat deed ze nog hard ook.
Ik kom niet vaak in de duinen maar zo vind ik het heerlijk.
Het was echt lekker. Jullie ook bedankt voor de gezellige klets.
Ik heb me staan verbazen hoe groot Ros wel niet was.(en dat uit die kleine Larsto)
Zorro was echt moe aan het einde dus het was maar goed dat we dichtbij huis waren.
Perla en Ydel hadden zich ook perfect gedragen.
Ja en Senna die deed het echt mega braaf voor een paard wat drachtig is en al ong 1 1/2 jaar lekker in de wei loopt.
Ik dacht heerlijk te blijven stappen maar dat vond ze helemaal niet leuk en wilde ook graag een sprintje trekken. En dat deed ze nog hard ook.
Ik kom niet vaak in de duinen maar zo vind ik het heerlijk.
Het was echt lekker. Jullie ook bedankt voor de gezellige klets.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
ik heb inderdaad ook nog even gedacht, misschien is ze wel gewoon g**l en toch drachtiganika schreef:Balen!!
Maare.. Ysha was tussendoor ook nog hengstig.. En moet je zien wat er uit is gekomenMaar ach, tijd zat nog
![]()
Duimen!

maar dan moet het wel te zien zijn als ik haar volgende keer laat scannen

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
die heeft teveel naar de mens gekeken joh, die weet dat het ook lekker is zonder dat er baby's van moeten komen
nee ff alle gekheid op een stokje, ik hoop voor je dat ze toch drachtig is, ondanks dat ze zich heeft laten bespringen en anders hoop ik dat het deze keer raak is geweest

nee ff alle gekheid op een stokje, ik hoop voor je dat ze toch drachtig is, ondanks dat ze zich heeft laten bespringen en anders hoop ik dat het deze keer raak is geweest
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

hihi, we blijven volhouden 
ach ja, mocht ik na dit veulen weer besluiten om haar een jaar gelijk weer te laten dekken krijg ik anders al gelijk in februari een veulen haha!
maar beter dan dat het nu wat langer duurt

ach ja, mocht ik na dit veulen weer besluiten om haar een jaar gelijk weer te laten dekken krijg ik anders al gelijk in februari een veulen haha!
maar beter dan dat het nu wat langer duurt

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!