Uniek heeft inderdaad een donkere voorpluk... ik had soms wel s iets meer wit erbij gewild, maar aan de andere kant valt t minder op als ie vies is!!!! hahaha hoef ik hem niet te wassen!!!!
Ik ben er zelf ook trots op dat ik zover ben gekomen met haar... ik kreeg haar toen ik 13 werd en heb altijd gezegd dat ik de Z zou bereiken.... je begrijpt welke reacties ik kreeg met alleen maar gewone paardenmensen om me heen... maar diegene met de grootste bekken over mij en mijn fjordje zijn mij nog steeds nooit voorbij gekomen in de wedstrijden
(dan ligt het aan hun paard he... wordt weer verkocht en weer een nieuwe want dan zijn ze weer te wild of te verpest.... ik blijf erbij dat t aan de ruiter ligt als je paard niet lekker loopt, tenzij ze al veel van eigenaren zijn verwisseld en echt verpest zijn door anderen, maar als je in de wedstrijdsport wilt starten hou je daar neem ik aan rekening mee als je een paard koopt?!?!)

Ik heb nog steeds dat doel die Z dus ik ga d'r ook voor!!! na het veulen gaan we gewoon weer verder!!!!

Groetjes Cindy!!!!