Ja hoor het boekje is er eindelijk!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Ydel

Bericht door Ydel » wo 20 sep 2006, 07:21

ja inderdaad claudia!!!
ben ook wel benieuwd naar de data van het stamboek Marijke...
en dan vooral wijk :P
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Marijke_

Bericht door Marijke_ » wo 20 sep 2006, 08:10

Ik heb net gebeld, en er zijn nog geen data bekend. Het is afhankelijk van het aantal inschrijvingen (dat is logisch natuurlijk), maar ik had de stille hoop dat er misschien we wat data geprikt stonden...niet dus. Ze geven 3 weken van tevoren door waar en hoe laat het is.

Ik heb nog even gezegd dat het wel lastig is met vrij vragen op het werk, maar er werd me gemeld dat daar vrij weinig aan te doen is omdat het heel lastig inplannen is. In sommige regio's moeten ze zelfs 2 dagen komen.

Kortom op goed geluk opgeven, afbellen kan altijd nog mocht het je echt niet lukken om vrij te krijgen.

Solly...
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » wo 20 sep 2006, 08:17

Ik had hem zaterdag ook gezien, even snel doorgebladerd...maar ik ga hem van de week even uitgebreid lezen bij Mop :D
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Vera

Bericht door Vera » wo 20 sep 2006, 08:21

Marijke&Rosco schreef:Ik heb net gebeld, en er zijn nog geen data bekend. Het is afhankelijk van het aantal inschrijvingen (dat is logisch natuurlijk), maar ik had de stille hoop dat er misschien we wat data geprikt stonden...niet dus. Ze geven 3 weken van tevoren door waar en hoe laat het is.

Ik heb nog even gezegd dat het wel lastig is met vrij vragen op het werk, maar er werd me gemeld dat daar vrij weinig aan te doen is omdat het heel lastig inplannen is. In sommige regio's moeten ze zelfs 2 dagen komen.

Kortom op goed geluk opgeven, afbellen kan altijd nog mocht het je echt niet lukken om vrij te krijgen.
Solly...

je bent dan wel je 25 euro kwijt.....
Misschien kun je ook als bijschrijving als de datums bekend zijn, maar als je dan weer 25 euro ekstra moet betalen maakt het ook weer niet uit.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
lientje

Bericht door lientje » wo 20 sep 2006, 08:32

ik zit daar ook mee, moet even kortsluiten met degene die yuurtje gaat doen voor de trekproef en hopelijk de menproef :D
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Plaats reactie