Tasja laatste dag bij Belfjor
Re: Tasja op school
Fijn dat het zo goed gaat! Zo te zien vind ze het zelf ook niet zo erg om te doen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
gaaf hoor!!!
Leuk!
Leuk!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
-
Wat heerlijk om de vorrderingen zo te zien!
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Wat super zeg Nanneke wat doet ze het goed zeg dit had ik zeker nog niet verwacht op haar 3e dag bij jullie en dan meteen de huifkar zeg.
Wat goed dat je nu ook zelf foto's kan plaatsen, wil je de originele formaten van de foto's voor mij bewaren dan neem ik een cdtje of een memoriestick voor je mee zodat ik ze thuis ook op de pc kan zetten.
Het gaat dus voorspoedig met Tasja je ziet ook dat ze het leuk vindt.

Wat goed dat je nu ook zelf foto's kan plaatsen, wil je de originele formaten van de foto's voor mij bewaren dan neem ik een cdtje of een memoriestick voor je mee zodat ik ze thuis ook op de pc kan zetten.
Het gaat dus voorspoedig met Tasja je ziet ook dat ze het leuk vindt.

@ Anna
het gaat zeker goed! we beginnen eigenlijk altijd met de lichte huifwagen. dan hebben ze iets meer te trekken wat zorgt voor afleiding en op deze wagen zit een hele goede rem voor het geval dat. Voor de eerste keer deed ze het echt braaf ze moet alleen nog erg wennen aan alle nieuwe geluiden en dingen die tegen haar aan komen maar dat gaat helemaal goed komen!
Wanneer je haar komt halen zorg ik dat het beleerrapport en een cd met foto's voor je klaar liggen!
het gaat zeker goed! we beginnen eigenlijk altijd met de lichte huifwagen. dan hebben ze iets meer te trekken wat zorgt voor afleiding en op deze wagen zit een hele goede rem voor het geval dat. Voor de eerste keer deed ze het echt braaf ze moet alleen nog erg wennen aan alle nieuwe geluiden en dingen die tegen haar aan komen maar dat gaat helemaal goed komen!
Wanneer je haar komt halen zorg ik dat het beleerrapport en een cd met foto's voor je klaar liggen!
Super hoor alvast bedankt voor alles tot nu toenanneke schreef:@ Anna

update donderdag!
vandaag hebben we een heel eind gereden met Tasja. het eerste stuk over de landwegen die we gister ook hebben gereden, lekker rustig dus. Daarna zijn we richting Wehl gereden, dat is nou niet echt een grote stad maar wel een dorp met veel verkeer en mensen met paraplu's en scholen die net uit gingen en heel veel te zien. ook de wegen er naar toe waren wat drukker. Tractoren, vrachtwagens en van alles tegengekomen en het ging allemaal echt helemaal super. veel geoefend met bochten zodat ze went aan de bomen tegen haar aan. Vandaag deed ze werkelijk geen stap verkeerd! Heel knap voor de tweede keer. We gaan nu dus echt beginnen met de kilometers maken de komende dagen en lekker veel nieuwe dingen opzoeken. we hebben er alle vertrouwen in!

niet zulke spectaculaire foto's vandaag maar het was erg slecht weer
vandaag hebben we een heel eind gereden met Tasja. het eerste stuk over de landwegen die we gister ook hebben gereden, lekker rustig dus. Daarna zijn we richting Wehl gereden, dat is nou niet echt een grote stad maar wel een dorp met veel verkeer en mensen met paraplu's en scholen die net uit gingen en heel veel te zien. ook de wegen er naar toe waren wat drukker. Tractoren, vrachtwagens en van alles tegengekomen en het ging allemaal echt helemaal super. veel geoefend met bochten zodat ze went aan de bomen tegen haar aan. Vandaag deed ze werkelijk geen stap verkeerd! Heel knap voor de tweede keer. We gaan nu dus echt beginnen met de kilometers maken de komende dagen en lekker veel nieuwe dingen opzoeken. we hebben er alle vertrouwen in!

niet zulke spectaculaire foto's vandaag maar het was erg slecht weer

Wat een super knolie is het toch en wat gaan jullie als een speer, ik wordt hier heel blij van. Tasja wordt dus al een fijn menpaard als ik jou verhaal zo lees.
Het was zeker een rotweer dag hier heeft het bijna de hele dag gemot regent.

Het was zeker een rotweer dag hier heeft het bijna de hele dag gemot regent.
Op de laatste foto heeft Tassie haar oortjes er mooi op staan. Ze geniet van haar nieuwe levensfase :-)
Wodan en ik M1+10
update vrijdag.
heerlijke zonnige dag vandaag dus lekker een eind gereden. we hebben ook een aantal zandpaden mee genomen, bij het hobbelen van de kar als de lamoen tegen haar aan komt dan reageert Tasja daar wel op door te versnellen. (ik denk dat dit voor haar voelt als been druk) hier gaan we de komende dagen dus nog extra mee oefenen. Verder deed ze het weer ontzettend braaf vandaag.
Wat een geweldige pony

heerlijke zonnige dag vandaag dus lekker een eind gereden. we hebben ook een aantal zandpaden mee genomen, bij het hobbelen van de kar als de lamoen tegen haar aan komt dan reageert Tasja daar wel op door te versnellen. (ik denk dat dit voor haar voelt als been druk) hier gaan we de komende dagen dus nog extra mee oefenen. Verder deed ze het weer ontzettend braaf vandaag.
Wat een geweldige pony

Gelukkig is het vandaag wel mooi weer en dan krijg je mooie plaatjes, wat doet ze het goed he en ik ben blij dat jullie er ook plezier van hebben.
Ik hoop wel dat ik haar volgende week weer mee naar huis mag nemen

Ik hoop wel dat ik haar volgende week weer mee naar huis mag nemen

Volgens mij krijg je haar niet meer terug, hoor
ze doet het echt goed zo te zien!

haha ruilen? grapje
maar ik denk dat je een super men ponytje terug krijgt! ben je al op zoek naar een wagentje?

maar ik denk dat je een super men ponytje terug krijgt! ben je al op zoek naar een wagentje?
Jullie kennende Nanneke, zal dat zeker zo zijn.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ja dat zijn we al maar ik wil wel graag een wagen die op 4 wielen geremd isnanneke schreef:haha ruilen? grapje![]()

update zaterdag.
vandaag gereden in de mist
lekker ritje gemaakt door didam. woonwijken en door de winkelstraat. dit ging erg goed, ze reageert niet op de drukte van auto's mensen vrachtwagens e.d. heel goed.
ze heeft nog wel moeite met stilstaan en aantrekken, dit gaat nog niet in de ontspanning die we graag zouden willen.
op de terugweg nog even een zandpad meegenomen om te oefenen met het hobbelen van de wagen. ook hier reageert ze nog op de lamoen die tegen haar aankomt. ik denk echt dat ze de lamoen dan ziet als beendruk en daarom versnelt. is ze met rijden ook licht aan het been? Hier gaan we dus nog flink mee aan de gang.
verder deed ze het weer braaf!
geen mooie foto's vandaag vanwege de mist, sorry

vandaag gereden in de mist

lekker ritje gemaakt door didam. woonwijken en door de winkelstraat. dit ging erg goed, ze reageert niet op de drukte van auto's mensen vrachtwagens e.d. heel goed.
ze heeft nog wel moeite met stilstaan en aantrekken, dit gaat nog niet in de ontspanning die we graag zouden willen.
op de terugweg nog even een zandpad meegenomen om te oefenen met het hobbelen van de wagen. ook hier reageert ze nog op de lamoen die tegen haar aankomt. ik denk echt dat ze de lamoen dan ziet als beendruk en daarom versnelt. is ze met rijden ook licht aan het been? Hier gaan we dus nog flink mee aan de gang.
verder deed ze het weer braaf!
geen mooie foto's vandaag vanwege de mist, sorry

O wat doet ze het goed zeg, en ja ze is met rijden ook licht aan het been met wat druk gaat ze opzij.
Wat leuk zeg zo met de lampjes aan vanwege de mist.
Emma begint haar echt wel te missen hoor ze loopt een rondje met Fugo en dan is al weer klaar op stal
Wat leuk zeg zo met de lampjes aan vanwege de mist.
Emma begint haar echt wel te missen hoor ze loopt een rondje met Fugo en dan is al weer klaar op stal

Wat gaaf dat ze zo braaf is. Alleen die hoofdfoto, naar mijn mening ontnemen die oogkleppen vreselijk haar zicht. Feitelijk maak je zo die paarden haast blind. Ik zou ze echt even flink naar buiten zetten, maar goed dat is mijn bescheiden mening.
Anna, een wagen op de achterwielen geremd is ook prima hoor! Ik heb ook alleen achterremmen. Voorremmen voegen niet zo heel veel toe, als ze gaan, dan gaan ze ook door alle remmen heen.
Anna, een wagen op de achterwielen geremd is ook prima hoor! Ik heb ook alleen achterremmen. Voorremmen voegen niet zo heel veel toe, als ze gaan, dan gaan ze ook door alle remmen heen.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Hoi Roos jij als ervaren menner heb er wel kijk op maar volgens mij ziet Tasja nog genoeg ze loopt constant met haar oortjes naar voren dus ik denk dat ze genoeg ziet
.
Maar ze gaat inderdaad met plezier voor de wagen zo aan de foto's te zien en ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met Tasja voor de wagen

Maar ze gaat inderdaad met plezier voor de wagen zo aan de foto's te zien en ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met Tasja voor de wagen

Hier hebben de fjorden voor de wagen altijd de oren naar voren, omdat ze het leuk vinden. Ik deel de mening van Roos en zou de kleppen ook wat wijder zetten.Anna schreef:Hoi Roos jij als ervaren menner heb er wel kijk op maar volgens mij ziet Tasja nog genoeg ze loopt constant met haar oortjes naar voren dus ik denk dat ze genoeg ziet.
Verder super dat Tasja het zo goed doet!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!