Automobilisten hebben echt geen besef..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
truus1970
Contacteer:

Re: Automobilisten hebben echt geen besef..

Bericht door truus1970 » wo 21 dec 2011, 06:56

Hier is bink zn staart al eens geraakt door een buitenspiegel. Meneer in zn dure mercedes had geen tijd. Bink is dan ook weer te lief.

Heb ook wel eens midden op de weg gereden om een auto af te laten remmen, werdt naar het voorhoofd gewezen. tja dat ik gek was dat wist ik al, moeten ze met wat beters komen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Marianne1980

Re: Automobilisten hebben echt geen besef..

Bericht door Marianne1980 » vr 23 dec 2011, 13:51

lientje schreef:Echt te erg he!! Gelukkig bleef je paard rustig.
Ik heb vorig jaar ook 2 van zulke akkefietjes gehad, een tijdens het mennen op een doodlopende weg, ik stapte, was geen ruimte om te paseren (zeer smal weggetje) en doodlopend, dus ik wist dat die auto bestemmingsverkeer moest zijn. nog geen 50 cm van mij kar af blijven duwen. Ik alleen maar rustiger stappen, want als hij er met snelheid inkomt is dat nog gevaarlijker. Ook zo'n tosk. Vervolgens stond hij 100 mtr verder (einde weg) nog zeker 3 minuten voor zijn eigen automatische hek wat niet open ging. Dus waarom die haast :S:S

Ook toen ik wilde afslaan op de doorgaande weg (netjes richting aangegeven, en voorgesorteerd) kwam er via links nog een idioot (ik was al aan het wenden) met een teringgang voorbij. Die heeft de deuk van mijn menzweep nog wel in zijn dak staan denk ik, ben niet vaak zo kwaad geweest, reed bijna de voorkant van mijn paard eraf. Dus ik heb echt een flinke lel met mijn zweep tegen zijn auto verkocht. Meneer kwam ook niet terug dus hij begreep hem denk ik wel. -:(- Maargoed ook want hij was echt van mij geweest complete gestoorde. Gelukkig heb je ook nog mensen die het wel fijn doen en die bedank ik dan ook altijd.
Dat laatste verhaal ken ik ook!! Er liep rechts van mij dus een fietspad dus ik keek achterom of er geen fietsers aankwamen. Op het moment dat ik terugdraaide, zag ik dat een auto me inhaalde op misschien 5cm langs mn Fjord. Ook een superbraaf dier gelukkig, maar ik was zo vreselijk boos op die automobilist dat ik ook uithaalde met mn zweep bovenop zn dak!! Geloof het of niet, lesauto hè?? Dus meneer de instructeur geeft gewoon opdracht om mij zo in te halen!! Maar ik sloeg zo hard dat hij van schrik slingerend verder reed.. Ik had mensen met kinderen op de kar zitten die ik af moest zetten, maar de mevrouw achterop was gelukkig net zo boos als ik..
En toen maar hopen dat hij uit zou stappen....... Ik had hem best eens willen vertellen wat hij verkeerd deed.....
Plaats reactie