Afscheid
Re: Afscheid
Jeetje Yvette...ben stil ervan en had dit eigenlijk nog niet echt verwacht.
Na de ABOP nog gebeld met Lisette en gehad over de paardjes bij jullie, dat ik nog eens langs wil komen in de wei. Zal dan nu een mooie dame minder zijn...een dame met veel herinneringen dan wel!
Sterkte ermee, ook aan de rest van de familie!
Na de ABOP nog gebeld met Lisette en gehad over de paardjes bij jullie, dat ik nog eens langs wil komen in de wei. Zal dan nu een mooie dame minder zijn...een dame met veel herinneringen dan wel!
Sterkte ermee, ook aan de rest van de familie!
Jeetje zeg wat zal dat een moelijk besluit zijn geweest, je maatje al 13 jaar
Heel veel sterkte met het verlies!

Heel veel sterkte met het verlies!

-
Bedankt voor alle lieve berichtjes, doet goed om ze te lezen.
Desiree: ik had het eigenlijk ook nog niet verwacht.. Afgelopen zaterdag kwam ik pas tot het besef, ik denk dat ik het tot die tijd ook niet hebben willen/kunnen zien. Maandag is de dierenarts geweest, degene die Minouk toen ook onderzocht had en ze zag al gelijk dat ze pijn had. Dus eigenlijk ging het in een sneltreinvaart.. Want laten lijden wilde ik absoluut niet.
Desiree: ik had het eigenlijk ook nog niet verwacht.. Afgelopen zaterdag kwam ik pas tot het besef, ik denk dat ik het tot die tijd ook niet hebben willen/kunnen zien. Maandag is de dierenarts geweest, degene die Minouk toen ook onderzocht had en ze zag al gelijk dat ze pijn had. Dus eigenlijk ging het in een sneltreinvaart.. Want laten lijden wilde ik absoluut niet.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Heel veel sterkte 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
- Nathalie1985
- Contacteer:
heel veel sterkte !
Daar heb ik het toevallig laatst met je mam over gehad aan de telefoon, ging over een ander paard. Maar conclusie was toch dat niemand van ons een dier onnodig zou laten lijden omdat we er zelf nog geen afstand van kunnen nemen. In zo'n geval moet je kiezen voor het dier, wat je gedaan hebt...hoe moeilijk ook...
Gek he, dat dan gelijk dingen boven komen die al best een tijd geleden zijn... Mijn eerste galop zonder zadel (omdat je op haar zo gemakkelijk kon blijven zitten), je dagkampioen op de eerste buitenwedstrijd voordat Fjovrili bestond (maart 2002), rondje met de koets... Herinneringen blijven over...
Gek he, dat dan gelijk dingen boven komen die al best een tijd geleden zijn... Mijn eerste galop zonder zadel (omdat je op haar zo gemakkelijk kon blijven zitten), je dagkampioen op de eerste buitenwedstrijd voordat Fjovrili bestond (maart 2002), rondje met de koets... Herinneringen blijven over...
Heel veel sterkte met het verlies van Minouk, ook voor Harry en Lisette, en respect voor je beslissing, ik weet hoe moeilijk dat is.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Oh bah, wat vreselijk! Ik wil jullie heel veel sterke wenssen!!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Heel veel sterkte Yvette. Zo'n besluit is nooit leuk om te maken, maar wel eerlijk tegenover minouk.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Een moeilijk besluit maar wel de juiste.....heel veel sterkte met dit verlies
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
heel veel sterkte!!!
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
Ach Yvette, dit had ik nog niet zo snel al zien aankomen en jijzelf dus blijkbaar ook niet. Moeilijke maar moedige en eerlijke beslissing heb je genomen, petje af daarvoor. En verder wil ik je natuurlijk heel veel sterkte toewensen met dit verlies, je eerste eigen paardje blijft toch heel speciaal. Ik ken het gevoel. Nogmaals sterkte meid 

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nou Yvet hier schrik ik van dat dit zo snel kon gaan, ik wil jou je moeder en Harry en de rest van je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd Minouk zal altijd een kanjer blijven 

Heel veel sterkte, afscheid nemen is nooit fijn maar jij heb haar veel pijn bespaard daar heb ik diep respect voor.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Achos, jullie waren altijd een limburgs begrip, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zei je Minouk dat zei je ook Yvet en andersom.
Heel veel sterkte meis, dat ene sterretje daarboven, die schittert extra voor jou.
Dikke knuf ook van Andy.
Heel veel sterkte meis, dat ene sterretje daarboven, die schittert extra voor jou.
Dikke knuf ook van Andy.
heel veel sterkte met het verlies van je topper Minouk. Dikke knuffel van ons
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)