Inkopen gedaan voor Palermo :D

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Gerritje

Re: Inkopen gedaan voor Palermo :D

Bericht door Gerritje » ma 10 okt 2011, 09:07

Dat is ook handig. Container is echt vol he!. Voorheen stonden de kasten van de paarden uit kleine witte stal daar, maar die staan nu ook in de container, dus beetje vol.

Maar Pallie mag dus genieten van die hele grote stal, is ook wel fijn toch. Je zou er wel twee in kwijt kunnen :-))

Ben je de dagen al aan het afstrepen?
---
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » ma 10 okt 2011, 11:03

Het begint wel te kriebelen ja
zeker na de wandeling van gisteren met faay en wes
maar t is zo voorbij
Vera

Bericht door Vera » ma 10 okt 2011, 13:55

Viv schreef:Ja maar de ene wintec is de andere niet, vandaar (helaas ervaringsdeskundige inmiddels). Naja kwestie van passen en meten :D
nou viv, vertel mij wat, wat een ellende met die wintec zadels. denk je dezelfde te kopen omdat die goed past, past ie weer totaal niet.
Vriendin van ons had hetzelfde. mijn "oude" wintec paste perfect op haar jonge paardje, ze wilde nog geen duur zadel omdat ie nog wel wat zou groeien. Zo'n zelfde proberen te kopen, nou niet eentje die er ook maar een beetje knap op lag. ik wilde eigenlijk mijne nog niet verkopen, maar vond het zo sneu dat ik het toch maar heb gedaan, nu heeft ze tenminste een passend zadel.

maar kim en nadine: jullie zijn hem al weer lekker aan het verwennen en hij moet nog komen, dus dat beloofd wat voor de toekomst..
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
kimmiej18

Bericht door kimmiej18 » ma 10 okt 2011, 14:27

ja ik ben de dagen aan het aftellen indd haha.

Voor je het weet is het weer voorbij ;) en kunnen we hem eens echt verwennen haha.

Ja er komt wel mijn kast, dekenkist en voerton in zijn stal te staan omdat daar anders geen plek voor is dus dat scheelt al weer een stukkie stro verbruik ook haha.

Hij is zowiezo meer dan welkom ;)
Rust zacht lieve yara....
Palermo, mijn maatje voor het leven
Plaats reactie