Dat is ook handig. Container is echt vol he!. Voorheen stonden de kasten van de paarden uit kleine witte stal daar, maar die staan nu ook in de container, dus beetje vol.
Maar Pallie mag dus genieten van die hele grote stal, is ook wel fijn toch. Je zou er wel twee in kwijt kunnen :-))
Ben je de dagen al aan het afstrepen?
Inkopen gedaan voor Palermo :D
- nadinefjorden
Re: Inkopen gedaan voor Palermo :D
Het begint wel te kriebelen ja
zeker na de wandeling van gisteren met faay en wes
maar t is zo voorbij
zeker na de wandeling van gisteren met faay en wes
maar t is zo voorbij
nou viv, vertel mij wat, wat een ellende met die wintec zadels. denk je dezelfde te kopen omdat die goed past, past ie weer totaal niet.Viv schreef:Ja maar de ene wintec is de andere niet, vandaar (helaas ervaringsdeskundige inmiddels). Naja kwestie van passen en meten
Vriendin van ons had hetzelfde. mijn "oude" wintec paste perfect op haar jonge paardje, ze wilde nog geen duur zadel omdat ie nog wel wat zou groeien. Zo'n zelfde proberen te kopen, nou niet eentje die er ook maar een beetje knap op lag. ik wilde eigenlijk mijne nog niet verkopen, maar vond het zo sneu dat ik het toch maar heb gedaan, nu heeft ze tenminste een passend zadel.
maar kim en nadine: jullie zijn hem al weer lekker aan het verwennen en hij moet nog komen, dus dat beloofd wat voor de toekomst..
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ja ik ben de dagen aan het aftellen indd haha.
Voor je het weet is het weer voorbij
en kunnen we hem eens echt verwennen haha.
Ja er komt wel mijn kast, dekenkist en voerton in zijn stal te staan omdat daar anders geen plek voor is dus dat scheelt al weer een stukkie stro verbruik ook haha.
Hij is zowiezo meer dan welkom
Voor je het weet is het weer voorbij

Ja er komt wel mijn kast, dekenkist en voerton in zijn stal te staan omdat daar anders geen plek voor is dus dat scheelt al weer een stukkie stro verbruik ook haha.
Hij is zowiezo meer dan welkom

Rust zacht lieve yara....
Palermo, mijn maatje voor het leven
Palermo, mijn maatje voor het leven