En toen lag ik er ineens naast; 2 x

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Machteld&Falco

Re: En toen lag ik er ineens naast; 2 x

Bericht door Machteld&Falco » di 22 mar 2011, 17:44

Om je tweede val moest ik stiekem wel lachten :) maar die vrouw met dr hond... Grrrr!
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Kimmes
Contacteer:

Bericht door Kimmes » di 22 mar 2011, 20:01

Zal ook vast een stom gezicht geweest zijn ;)

Dank jullie wel. Fijn dat jullie er hetzelfde over denken.
Ik heb alleen nog last van mijn knie en de dikke korst die daar op zit.
Ik weet het, ik zou een cap moeten dragen. Maar ja, toch rij ik altijd zonder. Slechte gewoonte, I know :oo
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 23 mar 2011, 12:07

wel doen hoor. Ik had met cap al zware hersenschudding, wil niet weten wat er was als ik geen cap op had gehad.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » wo 23 mar 2011, 12:23

jeetje wat een pech zeg!!!!!
en ik ben het ook helemaal met je eens :j
mensen zonder paarden beseffen echt niet hoe die kunnen reageren...
ik was laatst nog met een meisje buitenrijden, waren bijna terug op stal, paard was heet, we moesten een kruispunt over en ze kreeg hem niet meer stil dus stak over, auto van rechts luidt toeterend tussen haar en mij door, dus ik begon al te schreeuwen, doe hij zijn raampje open en zegt 'dan moet je maar niet met zo'n beest over straat als je hem niet in de hand hebt'
ik was des duivels!! hij reed natuurlijk snel weg, maar als het aan mij lag was hij even mee gekomen naar stal :+
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » wo 23 mar 2011, 12:27

Cindy+Uniek schreef:jeetje wat een pech zeg!!!!!
en ik ben het ook helemaal met je eens :j
mensen zonder paarden beseffen echt niet hoe die kunnen reageren...
ik was laatst nog met een meisje buitenrijden, waren bijna terug op stal, paard was heet, we moesten een kruispunt over en ze kreeg hem niet meer stil dus stak over, auto van rechts luidt toeterend tussen haar en mij door, dus ik begon al te schreeuwen, doe hij zijn raampje open en zegt 'dan moet je maar niet met zo'n beest over straat als je hem niet in de hand hebt'
ik was des duivels!! hij reed natuurlijk snel weg, maar als het aan mij lag was hij even mee gekomen naar stal :+
Dat vind ik persoonlijk wel anders, als ik weet dat hij buiten niet stil wilt staan of wel eens erg heet kan worden neem ik ze alleen mee naar het bos en ga ik niet met ze over straat. Vind dat je net als een eigenaar van een hond je dier ten alle tijden in de hand moet hebben. Zo breng je andere ook in gevaar, jou en andere weg gebruikers.

Het kan natuurlijk altijd onverwacht eens gebeuren maar weet je het vantevoren neem ik ze liever alleen mee het bos in, daar kunnen ze alleen een boompje plat walsen haha.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » wo 23 mar 2011, 12:33

dat is zo machteld, maar we reden al 2 uur en rijden zo vaak buiten, was de eerste keer dat het dier dit deed (is al 17)
ik vind gewoon dat bestuurders tijdens het autolessen gewoon meer moeten leren over het feit dat een paard een vluchtdier is en het altijd kán gebeuren (en wij hebben verder geen uitrijdmogelijkheden dan de weg op :+)

maargoed deze vrouw was gewoon heel aso, hier letten de meeste hondeneigenaren wel op als ze een paard zien (al is het alleen al dat ze zelf bang zijn dat hun hond een klap kan krijgen oid)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Plaats reactie