alweer een jaar geleden dat ik afscheid van je moest nemen.
- Machteld&Falco
Re: alweer een jaar geleden dat ik afscheid van je moest nem
Ik denk dat het nooit makkelijk zal worden, de pijn van het verlies. Mettertijd kan je je meer gaan richten op de fijne herinneringen en verzacht dat het leed wat, maar weg gaat het gevoel nooit, zeker op dezee dagen niet. Erg veel sterkte!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Ik denk dat je hem nooit zal vergeten of dat het veel makkelijker zal worden. Na zo'n lange tijd samen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- ukoldaatje
Oh meid, wat snap ik je gevoelens
(ik heb 7 jaar terug mijn eerste pony in moeten laten slapen op 28jarige leeftijd, en ik had haar 17 jaar gehad, mijn meisje..)

(ik heb 7 jaar terug mijn eerste pony in moeten laten slapen op 28jarige leeftijd, en ik had haar 17 jaar gehad, mijn meisje..)
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
- nancy imka
Jeetje een jaar geleden al weer dat je je maatje hebt moeten laten gaan. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk. Maar hij heeft een heel mooi leven gehad. En een mooie leeftijd gehaald, ook al neemt dat het gemis niet weg.
Heel veel sterkte met deze moeilijke dagen er ook omheen...
Heel veel sterkte met deze moeilijke dagen er ook omheen...
Bedankt voor alle lieve reacties dat doet mij goed.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat is dat jaar hard gegaan Karin. Ik kan me je bericht nog goed herinneren. Hij heeft het hartstikke goed bij je gehad en hoewel dat het gevoel en het gemis niet anders maakt is het wel fijn om aan te denken.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Ja denken doe je altijd aan hem en vooral het eerste jaar is zwaar het was een gewoonte dat hij er was nu moet het een gewoonte gaan worden dat hij er niet meer is.
http://www.fjorkahoeve.nl
- nadinefjorden
Heel Veel sterkte het zal altijd moeilijk blijven
Vergeten zal je nooit ! Wat een mooie koppie had Fedor zeg !
Wel super fijn dat hij doorleeft via zijn dochter..
Wel super fijn dat hij doorleeft via zijn dochter..

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
pfff kippenvel, tranen in mn ogen. ik ken je nog nie zo lang maar kan me alleen maar bedenken dat dat paardje het super bij je gehad moet hebben. die heeft vast ook mooie herrinneringen van jou. blijf nagenieten. sterkte
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
heey...
wat heftig,,,
gelukkig heb je wel zo lang van um mogen genieten,, afscheid nemen doet zeer, dat geloof ik direct, maar je hebt het beste gekozen als ik je verhaal lees,,
echt heftigg,, veel sterkte,, en idd misschien slijt het wel een beetje maar van um houden zal je ALTIJD!
wat heftig,,,
gelukkig heb je wel zo lang van um mogen genieten,, afscheid nemen doet zeer, dat geloof ik direct, maar je hebt het beste gekozen als ik je verhaal lees,,
echt heftigg,, veel sterkte,, en idd misschien slijt het wel een beetje maar van um houden zal je ALTIJD!