Pas op, grote roze wolk gesignaleerd!
Re: Pas op, grote roze wolk gesignaleerd!
Zegeeh jouw instructrice heeft vast nog wel plek voor een vakantieklantje, ben mijn wolk al een tijdje zoek (of heb jij die soms gepikt?).
Lekker he Kristel als het zo goed gaat.
Ik heb nu sinds kort een andere instructrice en ik weet niet wat me overkomt.
Het blijkt dat ik al die tijd scheef heb gezeten[goh wat gek dat Udo rechts vast zat]waar nooit iets van is gezegt.
En Udo is alleen al door de houding die ik moet veranderen al stukken beter gaan lopen.
Hij liep ook altijd veel te opgekropt,daar zijn we nu ook mee bezig en het gaat al zo goed.
Dus ik denk dat je me ook nog wel ergens tegen komt op een rose wolk hihi.
Ik heb nu sinds kort een andere instructrice en ik weet niet wat me overkomt.
Het blijkt dat ik al die tijd scheef heb gezeten[goh wat gek dat Udo rechts vast zat]waar nooit iets van is gezegt.
En Udo is alleen al door de houding die ik moet veranderen al stukken beter gaan lopen.
Hij liep ook altijd veel te opgekropt,daar zijn we nu ook mee bezig en het gaat al zo goed.
Dus ik denk dat je me ook nog wel ergens tegen komt op een rose wolk hihi.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Die Beer toch..dressuurtopper 

- kristelhans
Viv, mijn instructrice woont aan de andere kant van Nijverdal..ze komt op locatie dus ik kan wel vragen of ze tijd heeft om ons met z'n tweeen les te komen geven dat weekend? Goed voor Beer om ook in een andere omgeving te werkenViv schreef:Zegeeh jouw instructrice heeft vast nog wel plek voor een vakantieklantje, ben mijn wolk al een tijdje zoek (of heb jij die soms gepikt?).

wat heerlijk om te lezen meis, je geniet er echt van en dat mag ook wel, na alles wat jullie voor jullie kiezen hebben gehad is het nu tijd voor leuke dingen 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- kristelhans
Dank..ja het is een roerig jaar geweest...hopen dat het nu echt afgelopen is met al dat gedoe!
Gaat super met jou en Beer!
Vind altijd vreselijk tof om te lezen hoe enthousiast je bent.
Vind altijd vreselijk tof om te lezen hoe enthousiast je bent.
Amon-dhay mijn Schatje!! 
(Manus x Ragni v. Lenngard)

(Manus x Ragni v. Lenngard)
Heerlijk om na weer zo te genieten van je paard, was van de winter wel anders je ziet maar dit is weer de keerzijde.
Geniet ervan en ga zo door dan kun je misschien over 8 jaar naar de olympische spelen
Geniet ervan en ga zo door dan kun je misschien over 8 jaar naar de olympische spelen

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Klinkt weer heerljik Kristel! Jullie zijn een topteam.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.