Ja bergse bos wil ik vandezomer weer gaan rijden.
Jipieeeeeee
Re: Jipieeeeeee
Aan de overkant vd weg: de delftse hout 
- Ilonka
Nou Viv fijn dat je (zelf)vertrouwen weer terug komt! Een deuk daarin oplopen is vele malen makkelijker dan weer uitdeuken...
Go Viv en go Cadiz (maar niet te hard en wel MET rem
)
Go Viv en go Cadiz (maar niet te hard en wel MET rem
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Jechooeee gister weer wezen boshupsen, dit keer ook gedraafd.... nou dat vond meneertje toch wel reuzeleuk hoor. Hij mocht van mij niet voorbij Rhona maar dat vondttie prima. Alleen wassie daarna erug voorwaarts 
Hij mag er nu een weekje over nadenken en dan volgende week vrijdag maggie weer mee.
Hij mag er nu een weekje over nadenken en dan volgende week vrijdag maggie weer mee.
heerlijk Viv dat ie zo braaf is enne je mag 'm ook wel een keer naast tante Vera zetten hoor, die kan ook zeer streng zijn voor puberale jongetjes zonder rem 
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ach hij kan er niks aan doen dat de rest niet doorloopt, hij heeft gewoon erg ruime gangen en als hij dan 5km moet verzamelen dan kannie wat druk worden (logisch). Als hij voorop loopt is hij de braafheid zelve.
hihiihi, als hij zo ruim is moet ie samen met Zoef ook maar voorop. Zoef is wel heel snel maar maakt hele korte pasjes. wel weer veel ;-)
---
Korte pasjes is niet erg
Als er maar een beetje tempo in zit. Nu hij de hele dag op het land staat zijn de praatjes er wel een beetje af hoor, was gisteravond niet vooruit te branden hihi.
Ja dat klinkt al beter dan 6 
- Ilonka
16 wat?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
km per uur ;-)
Maar we gaan gewoon zien hoe hij het doet. Zoef heeft vandaag megazware training gehad van 20 km. Met een gemiddelde van 10,8. Dus 16 km/h houdt hij echt niet lang vol. Maar hij zal ongetwijfeld meer doorlopen dan menig ander pensionpaard bij Cadiz op stal.
Maar we gaan gewoon zien hoe hij het doet. Zoef heeft vandaag megazware training gehad van 20 km. Met een gemiddelde van 10,8. Dus 16 km/h houdt hij echt niet lang vol. Maar hij zal ongetwijfeld meer doorlopen dan menig ander pensionpaard bij Cadiz op stal.
---
Idd en het gaat niet om de kmers maar om het vertrouwen vooralsnog
en hoe hard en hoe ver we gaan zien we dan wel 
- Ilonka
Je bent ook altijd welkom eens met Ilonk op pad te gaan. Die loopt niet meer zo hard maar nog steeds wel heel ver 
Oh dat vind ik ook wel een goeie, zal alleen na de vakantie worden vrees ik. Heb mezelf weer beetje te vol gepland