mijn kortste dressuurles ooit....
Re: mijn kortste dressuurles ooit....
Ik weet hoe je je voelt helaas, sterkte.
zo he dat is een aardige smak geweest. Tja ze hebben allemaal wel eens der kuren .. rare paarden 
Hoop dat het snel beter met je gaat! sterkte!

Hoop dat het snel beter met je gaat! sterkte!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
tjee, wat een schrik, dat was een beste klap! Hoe voel je je nu?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Oeh klinkt niet lekker. Momenteel dus tijdelijk gestrekt. Hopelijk knap je snel weer op. Weer zo'n moment dat je denkt: Waarom vond ik paarden ook alweer leuk!?
Geluk is de vrucht van intens werk
Jeetje Sanderien, zo te lezen heb je een flinke smak gemaakt! Heel veel beterschap van deze kant
.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Auwtsj dat klinkt erg pijnlijk
Heel veel beterschap!!!

Heel veel beterschap!!!
bedankt allemaal!
Het valt inderdaad nog niet mee.
Als pijnstilling kreeg ik paracetamol mee (8x500mg per dag) maar dat hielp natuurlijk geen barst.
Van mijn knie operatie had ik nog wat naproxen over dus dat heb ik gisteravond voor ik naar bed ging maar genomen, toen kon ik tenminste een paar uurtjes slapen en nu voel ik me een stuk beter.
Ben nu wel helemaal stijf en blauw, dat is op zich niet zo erg, maar mijn onderrug doet wel heel erg pijn. (op de foto's was geen fractuur te zien) het is een zeurende pijn en af en toe schiet er dan nog een extra pijnscheut door, dat is echt afschuwelijk.
Als pijnstilling kreeg ik paracetamol mee (8x500mg per dag) maar dat hielp natuurlijk geen barst.
Van mijn knie operatie had ik nog wat naproxen over dus dat heb ik gisteravond voor ik naar bed ging maar genomen, toen kon ik tenminste een paar uurtjes slapen en nu voel ik me een stuk beter.
Ben nu wel helemaal stijf en blauw, dat is op zich niet zo erg, maar mijn onderrug doet wel heel erg pijn. (op de foto's was geen fractuur te zien) het is een zeurende pijn en af en toe schiet er dan nog een extra pijnscheut door, dat is echt afschuwelijk.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Jeetje Sandrien...dat klinkt erg heftig. Ze zeggen wel dat kneuzingen pijnlijker zijn dan breuken en een ingeklapte long is niet niks natuurlijk.
Heel veel beterschap!
Heel veel beterschap!

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- nobbygaard
Bij mij was er ook geen fractuur te zien. Maar door het vocht wat opgehoopd was, ging er een zenuw klem zitten. Ik heb een week lang zoveel mogelijk met mijn rug plat op de grond en mijn benen omhoog op een kist moeten liggen. Hierdoor kwam mijn zenuw vrij te liggen en kon het vocht slinken. Misschien ook het proberen waard? Ik had er heel veel baat bij, veel minder pijn en kon na een paar dagen beter vooruit komen.Vera schreef:bedankt allemaal!
- Love_Jordy
jeetje, dat is een behoorlijke klap geweest...
Beterschap!
Beterschap!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jemig meid, heel veel sterkte, dat moet een naar gezicht geweest zijn voor de omstanders... Hopelijk wordt de pijn gauw minder...
Auw! Dat moet erg pijnlijk zijn geweest en nog zijn. Beterschap!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

auw ja dat was snel gebeurd dan he, haha charming, jouw wederhelft met die omschrijvinge van jou nu dat je in d elappenmand zit, gelukkig helpt hij verder wel.
veel beterschap
heeft je nieuwe verzorgster nog wel meegedaan met de les?
veel beterschap
Ja dat meisje heeft nog heerlijk gereden met Veertje, die was superbraaf ook toen ik opgehaald werd en Lando alvast meer ging.Morgen gaat ze weer met haar naar les, vandaag is ze de stal van vera en muisje komen mesten, ze had geen tijd om te rijden want ze moest nog naar dansles.Carolinef schreef:auw ja dat was snel gebeurd dan he, haha charming, jouw wederhelft met die omschrijvinge van jou nu dat je in d elappenmand zit, gelukkig helpt hij verder wel.
veel beterschap
@ Nobbygaard: mijn probleem is dat ik eigenlijk niet kan liggen. staan gaat nog het best, maar dat hou je ook niet de hele dag vol.
Vanmorgen knakte er een paar keer iets in mijn rug, echt een rotgeluid. (leek op het geluid dat mijn knie maakte als die op slot stond en ik hem los moest knakken) maar ik moet zeggen dat de stekende pijn nu toch wel een stuk minder is en de overige pijn wel te harden is op het moment.
Muis Keurmerrie!
- nobbygaard
Ik kon dus ook niet liggen. Als ik even gelegen had dan kon ik niet meer opstaan van de pijn. Heb zelfs een nacht gehad dat ik geroepen heb dat m'n vriend een ambulance moest bellen omdat ik dacht dat ik toch wat gebroken had zo'n pijn deed het en kon niet meer opstaan. Maar door in deze houding te gaan liggen, kon ik dus wel liggen omdat dat veel minder pijn deed dan plat liggen. Ik was blij dat de fysio mij deze houding had geleerd. In bed deed ik 2 kussens onder mijn benen of ik moest heel goed op mijn zij met mijn benen omhoog getrokken gaan liggen. Dat deed dan even in het begin zeer omdat voor elkaar te krijgen, maar na verloop van tijd gaf deze houding mij juist verlichting van de pijn.Vera schreef: @ Nobbygaard: mijn probleem is dat ik eigenlijk niet kan liggen. staan gaat nog het best, maar dat hou je ook niet de hele dag vol.
Vanmorgen knakte er een paar keer iets in mijn rug, echt een rotgeluid. (leek op het geluid dat mijn knie maakte als die op slot stond en ik hem los moest knakken) maar ik moet zeggen dat de stekende pijn nu toch wel een stuk minder is en de overige pijn wel te harden is op het moment.
Jee wat een klapper heb je gemaakt! Heel veel sterkte en beterschap.
Ik heb recent ook 4 dagen bijna niet kunnen bewegen van de rugpijn na mn lancering van mn vos. Kan je maar 1 tip geven als je zeker weet dat er ook geen scheurtje zit (maar dan hou je echt hele erge pijn) is blijf bewegen, met mate. Niet te lang in 1 houding, steeds even opstaan, het warm houden en mobiel blijven.
Ik heb recent ook 4 dagen bijna niet kunnen bewegen van de rugpijn na mn lancering van mn vos. Kan je maar 1 tip geven als je zeker weet dat er ook geen scheurtje zit (maar dan hou je echt hele erge pijn) is blijf bewegen, met mate. Niet te lang in 1 houding, steeds even opstaan, het warm houden en mobiel blijven.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Jemig hé, je hebt echt een flinke smak gemaakt!
Beterschap!!
Beterschap!!

Dat was dan een beste klap zeg. Hopelijk trekt je rug snel bij, sterkte
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Machteld&Falco
auw, kan me voorstellen dat het pijn doet! Veel beterschap gewenst!
Wel dapper van dat andere meisje dat ze er nog even op ging
Wel dapper van dat andere meisje dat ze er nog even op ging

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!