wat een weekend :s

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Ziggy

Re: wat een weekend :s

Bericht door Ziggy » ma 08 mar 2010, 10:50

@Cindy: ik heb nu geen extra uitgaven meer, dit apparaat was iets van 300 euro ofzo en daarna heb ik er niets meer aan uithoeven geven

@Mir: Ja dat is het probleem, als ze het eenmaal doorhebben dan blijven ze gaan, die ervaring heb ik in het verleden ook gehad met Exel, nadat ie met de paddenstoel (schrikapparaat) had gevoetbald en deze dus stuk was. Toen bleef ie door de draden gaan, maar met dit apparaat laat ie het wel uit zijn hoofd hoor als er stroom op staat }-)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Annemarie

Bericht door Annemarie » ma 08 mar 2010, 11:38

Oei, dat klinkt alsof Jos echt enorm pijn gehad moet hebben zeg.. Maar eh, je weet toch wel hoe je aan zo'n akelige gebroken enkel komt? Of heeft ie een ongeluk gehad ofzo dat ie buiten bewust zijn was?

Gelukkig dat Excel were gevangen was. Als paarden 1 keer de kunst van het uitbreken kennen is het lastig om ze binnen de heining te houden ja.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 08 mar 2010, 16:29

hij zegt dat hij gestruikeld is, maar hij herinnerd het zich niet zo goed meer, denk dat ie ff out is geweest :?

Vanmiddag toen ik bij de paarden was de plek gevonden waar ie doorheen is gegaan, alleen is het heel vreemd allemaal. Ik ga zo ff foto's bij PP zetten.
Het is me alleen opgevallen dat ze heel schrikkerig waren daarstraks, ik had ze op het voorste stuk gelaten waar ik bij was, zodat ik de hooiruif naar achter kon slepen en toen zagen ze iemand aan komen lopen en Exel vloog weer de hoek in waar ie gisteren uit ontsnapt is. Ik ga het daar maar extra afzetten met een schutting die ik hier toch nog heb liggen van me oude huis.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sparky10

Bericht door sparky10 » di 09 mar 2010, 22:12

ach ach jos heeft alweer praatjes hoor claud hahah

en die excel fjord=fjord dit is een fjordfjord

sparkje breekt eigenlijk nooit uit ....nog nooit gedaan eigenlijk braaf beest hihi

xx
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Plaats reactie