Zoef op cursus bij Hofstede Oostrijk met foto's

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Jankeke

Re: Zoef op cursus bij Hofstede Oostrijk met foto's

Bericht door Jankeke » zo 21 feb 2010, 08:41

Ik heb net de site van Hofstede Oostrijk opgezocht. Wat een fijne cursussen geven zij, zelfs voor 50plussers!!!! Wat is het dan toch spijtig dat dit soort bedrijven altijd zo ver weg zitten. Daarom van mij de vraag, weet iemand of er ook van deze cursussen gegeven worden in de omgeving van Den Bosch? (mag dat even in jouw topic Gerritje, anders is het zo moeilijk te duiden over wat voor soort cursussen het gaat).
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Gerritje

Bericht door Gerritje » zo 21 feb 2010, 09:52

Hi, ze geven inderdaad hele fijne cursussen. Ik ben nu pas 1 keer geweest en het was super. Wel gaan ze er bijna standaard vanuit dat je uiteindelijk de opleiding gaat doen. en dat is bij mij dan weer niet mijn intentie.

ze hebben ook overnachtingsmogelijkheden. dus als je van ver komt kan je overnachten. In mijn groepje was ook iemand vanuit het hoge noorden. 2,5 uur rijden. Die bleef ook overnachten.

ik weet zelf niet zo snel wat bij den bosch in de buurt. wel in de buurt van arnhem.
maar dat is voor jou denk ik ook nog ver.

de cursus die ik gedaan heb was vrij samen werken.

@Viv, inderdaad eerste avond was hij echt nerveus. De tweede dag was dat al minder. En hij vond het super om te doen. Hij was gisteravond bij thuiskomst wel behoorlijk ingevallen en moe. Toch heel veel indrukken zo.
---
Jankeke

Bericht door Jankeke » zo 21 feb 2010, 10:34

Mijn overigens lieve knollie Vlin kan nogal drammerig en duivels zijn (zie nu ook weer mijn vraag; "wie heeft de gouden tip" op Rijtechnische Problemen) en daarom lijkt het mij ook goed dit te doen met mijn paardje zodat hij wat meer op mij gericht raakt. Of zie ik dat verkeerd?
Hoe heet dat bedrijf bij Arnhem? Kan ik even de site opzoeken.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » zo 21 feb 2010, 10:42

He wat leuk om te zien dat Zoef het direct snapte!
Ben benieuwd naar de foto's van deel 2.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 21 feb 2010, 11:54

Jeehj, Go Zoef! En Gerritje! Leuk dat het zo leuk en leerzaam was! Met Beer heb ik ook alleen maar dit soort dingen gedaan in het begin omdat meneer zo verrekte dominant is en nu doen we het af en toe nog steeds..superleuk om te doen!

Ben benieuwd naar deel 2!

Janneke, je kunt ook even op de site van Emiel Voest kijken. Daar staan instructeurs op die door het hele land verspreid wonen..De doen ook veel freestyle en grondwerk cursussen, echt heel leuk!
Plaats reactie